English

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با موج خبرداد؛

عرضه محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی با بسته بندی مناسب از ۱۵ آبان ماه

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:از 15 آبان ماه امسال تمامی محصولات کشاورزی با بسته بندی مناسب در بازارهای جهانی صادر می شوند.

عرضه محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی با بسته بندی مناسب از 15 آبان ماه

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج درباره صنعت بسته بندی از جمله محصولات کشاورزی افزود:ایجاد ارزش افزود بر روی محصولات کشاورزی یک وظیفه است و این اقدام در حیطه کاری بنگاه های اقتصادی می باشد.

مجتبی خسرو تاج با اشاره به اینکه باید محصولات کشاورزی حمایت شوند تصریح کرد: از 15 آبان ماه سال جاری محصولات کشاورزی بالخصوص میوه با بسته بندی مناسب و استاندارد در بازارهای جهانی صادرمی شود.

 وی توضیح داد: این اقدام با پیشنهاد اتحادیه باغداران بوده از همین رو سازمان توسعه تجارت در صدد عملیاتی کردن این موضوع در آمد تا محصولات کشاورزی ایرانی در جایگاه مناسب تری نسبت به قبل در عرضه شوند.

بسته بندی محصولات کشاورزی

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه محصولات کشاورزی باید در یک چارچوب مشخصی در بازارهای جهانی عرضه شوند گفت: از این رو کلاس های آموزشی را برای صادر کنندگان تدارک دیده ایم تا با صنعت بسته بندی و صادرات بازار پسند بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج؛ از 15 آبان امسال صادرکنندگان محصولات کشاورزی تمامی اقلام خود را با بسته بندی مناسب به بازار های جهانی به فروش می رسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه