English

وزیر نفت در گردهمایی فرماندهان رزمى جنگ جهاد:

میزان تولید نفت ابتدا دولت یازدهم کمتر از ١ میلیون بشکه بود

وزیر نفت با اشاره به اینکه باحرف نمى توان عمل کرد گفت:در جنگ امروزه خون ریخته نمى شود ولى آبرو ریخته مى شود.

میزان تولید نفت ابتدا دولت یازدهم کمتر از ١ میلیون بشکه بود

به گزارش خبرنگار اقتصادى خبرگزارى موج،وزیر نفت در بیست ونهمین گردهمایی فرماندهان رزمی مهندسی جنگ جهاد افزود:برای حفظ عزت ایران و اسلام و برای پیشرفت کشور امروز هم به مجاهدت ها، ایثارگری ها و افتخارآفرینی جهادگران در دوران دفاع مقدس نیاز داریم.

بیژن زنگنه با بیان اینکه  همان گونه که در دوران جنگ برای دفاع از کشور،تلاش شبانه روزی می کردیم تصریح کرد:امروز هم برای ایجاد اشتغال و توسعه کشور باید شبانه روزی فعالیت کنیم تاارزش های ایثارگری و فداکاری های دوران دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود

وی تصریح کرد:در آغاز کار دولت یازدهم،میزان تولید نفت به کمتر از ۱ میلیون تن کاهش یافته بود که با تلاش فراوان و علیرغم مخالفت های برخی کشورهای اوپک در خارج و انتقادهای برخی افراد در داخل کشور،توانستسم تولید نفت کشور به میزان تولید پیش از تحریم ها برگردد.

زنگنه با اشاره به اینکه براى توسعه تولید نفت کشور به ۴۰ تا ۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز داریم، خاطر نشان کرد:تامین این رقم در داخل موجود نداردبنابراین لازم است از طریق قراردادهای خارجی،تولید نفت کشور را افزایش دهیم.

وزیر نفت با انتقاد به برخی افراد که حرف از جهاد سازندگى مى زنند در صورتى که حتی یک قدم کار جهادى نکردند گفت:بیشتر وزیران موفق دولت سابقه فعالیت در جهاد سازندگی  دارند و این خود گویاى همه چیز است.

زنگنه با بیان اینکه امروز خیلی ها آبروى ما را هدف گرفته اند تصریح کرد:برای دفع شر از جمهوری اسلامی باید با عقلانیت و تدبیر و فداکاری،شبانه روزی تلاش کنیم؛ مشکلات کشور با شعار حل نمی شود ودر مقابل فرزندان شهدا، مسئولیت سنگینی داریم و برای عزت جمهوری اسلامی باید از جان و آبروی خود نیز بگذریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه