English

معاون حجتى در نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه مطرح کرد؛

تولید ٢٢ میلیون تن محصولات باغبانى/تسهیلات بدون محدودیت براى صنایع بسته بندى

معاون حجتى با بیان اینکه نمایشگاه صنعت میوه یک زنجیره از باغ تا سفره إیجاد مى کندگفت:نبودتشکل هاى مناسب باعث مى شود که تفاوت قیمت محصولات باغى از سر باغ تا مصرف کننده به وجود بیاید.

تولید ٢٢ میلیون تن محصولات باغبانى/تسهیلات بدون محدودیت براى صنایع بسته بندى

به گزارش خبرنگار اقتصادى خبرگزارى موج محمدعلى طهماسبى در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر مازاد تولید میوه در کشور داریم گفت:با توجه به اینکه شاهد افزایش تولید محصولات باغى را در بازار کشور هستیم باید به فکر صادرات این مازاد تولید باشیم.

معاون وزیر در امور باغبانى توضیح داد:سال گذشته با توجه به اینکه در آبان و آذر به باغات شمال آسیب جدی وارد شد وضع مرکبات عالى بود و دولت براى حمایت از از تولیدکنندگان یارانه صادراتى به آن ها داد.

وی با اشاره اینکه ما در تولید میوه نگرانى نداریم تصریح کرد:امسال پیش بینی ما براى تولید محصولات باغبانى ٢٢ میلیون تن است.

تشکیل زنجیره هاى تولید با کمک بخش خصوصى 

معاون حجتى به اعطای تسهیلات  در زمینه سردخانه و صنایع بسته بندی پرداخت و افزود: کسانی که می خواهند تسهیلات در این زمینه دریافت کنند می توانند به سایت مکانیزاسیون مراجعه و از تسهیلاتی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنند ضمن اینکه هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

طهماسبی همچنین به سیاست هاى ٤ ساله وزارت جهاد کشاورزى اشاره کرد و گفت:وزارت جهاد کشاورزى به دنبال ایجاد زنجیره تولید با کمک بخش خصوصى است.و نبود برخی تشکل های فعال در حوزه بازرگانی باعث شده قیمت محصولات باغبانی از تولید تا مصرف چندین برابر شود.

شایان ذکر است اولین نمایشگاه صنعت میوه از ٣١مرداد تا ٣ شهریور  در هتل الممپیک در تهران برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی