English

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد:

نباید نگاه مدیران جوان آینده سیاسی باشد

مدیرعامل شرکت ملی نفت معتقد است هرچند که باید در پیاده سازی قوانین HSE جدیت به خرج دهیم اما اجرای آنها نباید در هزینه و زمان به شرکت سختی وارد کند.

نباید نگاه مدیران جوان آینده سیاسی باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت نفت، علی کاردر بر ضرورت نگاه تخصصی و حرفه ای در بخش های مختلف شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد و گفت: نگاه جوانانی که در آینده مدیریت را بر عهده می گیرند، نباید سیاسی باشد، بلکه این جوانان باید با افتخار، جایگاه حرفه ای را در شرکت ملی نفت ایران حفظ کنند.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه کارشناسان HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران نگاه تخصصی دارند، افزود:‌ خوشبختانه در چند سال اخیر، تغییرات بنیادین در حوزه HSE و پدافند غیرعامل شکل گرفته است و این ناشی از نگاه تخصصی و حرفه ای کارشناسان است.

کاردر، جلوگیری از ایجاد هزینه را مهم دانست و گفت: هرچند که باید در پیاده سازی قوانین HSE جدیت به خرج دهیم؛ اما اجرای آنها نباید در هزینه و زمان به شرکت سختی وارد کند.

وی بر انجام کار با خروجی تأکید کرد و گفت: گردهمایی های تشریفاتی و کتابخانه ای که خروجی برای شرکت ندارد، نباید اجرا شود و کارهایی که صورت می گیرد باید اجرایی باشد.

کاردر با اشاره به اینکه شرکت ملی نفت ایران نیاز دارد که در رده های برتر جهانی قرار گیرد، گفت: قرار گرفتن در رده های جهانی می تواند عملکرد ما را ارزیابی کند و در جایی که مدیری ضعیف عمل کرد، این موضوع مشخص شود.

وی ادامه داد: نقش HSE برای قرار گرفتن در رده های جهانی بسیار بالا است و در جهان برای رده بندی شرکت ها از لحاظ تکنولوژیک در HSE اول حوزه هوا و فضا، بعد مسائل اتمی و هسته ای و بعد شرکت های نفتی رصد می شوند؛ یعنی وقتی یک پالایشگاه دچار حریق شود، این مسئله در جهان دیده می شود و رده ما افت می کند.

وی در ادامه مدیریت ریسک، مدیریت خوردگی و مدیریت طراحی را از مهم ترین موضوعات در HSE شرکت ملی نفت ایران بر شمرد و گفت:‌HSE شرکت نفت باید برند باشد، ‌یعنی زمانی که اسم HSE شرکت نفت می آید همه باید به آن اطمینان داشته باشند و برای این کار نیاز است که الزامات HSE همواره تکرار و ملکه ذهن شوند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی