English

نشست مشترک ایران و ایتالیا در سال آینده برگزار می‌شود

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از برگزاری اولین نشست همکاری‌های مشترک علمی، فناوری و نوآوری ایران و ایتالیا در فروردین 96 خبر داد.

نشست مشترک ایران و ایتالیا در سال آینده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر وحید احمدی با اشاره به برگزاری نشست همکاری‌های مشترک علمی، فناوری و نوآوری میان ایران و ایتالیا، افزود: این نشست با هدف فراهم آوردن فرصت‌های جدید برای دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی،‌ شرکت‎های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناوری کشورهای ایران و ایتالیا برگزار می‌شود.

وی برگزاری این نشست را یک رویداد شبکه‌ای و برقرارکننده ارتباط میان دو کشور توصیف کرد و ادامه داد: ایجاد ارتباط میان مراکز پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان با فناوری پیشرفته شرکت‌های ایتالیایی به منظور انتقال فناوری و فراهم کردن فضای مناسب برای تقویت گفت‌وگوهای دو جانبه از دیگر اهداف برگزاری این نشست است.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، برگزاری این نشست را در راستای عملیاتی کردن تفاهم‌نامه ایران با وزارت آموزش، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی ایتالیا دانست و یادآور شد: با امضای این تفاهم‌نامه که در سال 2015 صورت گرفت، برنامه بین‌المللی‌سازی پژوهش و نوآوری و اتصال علمی، فنی و تجاری بین دنیای پژوهش و کسب‌وکار ایران و ایتالیا تقویت و تداوم خواهد یافت.

احمدی خاطرنشان کرد: در این نشست 100 نفر از صاحبان صنعت و فناوری ایتالیا در کنار شرکت‌های دانش بنیان ایرانی حضور خواهند داشت.

به گفته وی، این نشست در روزهای 30 و 31 فروردین ماه 96 برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه