English

حضور ۲۱ باستان‌شناس خارجی در پانزدهمین کنگره باستان‌شناسی ایران

۲۱ باستان‌شناس خارجی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان، لهستان، روسیه، بلژیک و اتریش در پانزدهمین کنگره باستان شناسی ایران شرکت می‌کنند.

حضور 21 باستان‌شناس خارجی در پانزدهمین کنگره باستان‌شناسی ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پانزدهمین کنگره باستان‌شناسی از فردا پانزدهم تا هفدهم اسفند ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود و در آن باستان‌شناسان ایرانی و خارجی به ارائه بخشی از فعالیت‌های باستان شناسی در محوطه‌های باستانی کشور در سال 1394 می‌پردازند.

باستان‌شناسان ایران و جهان 137 مقاله در رابطه با نتایج فعالیت‌های میدانی باستان شناسی کشور به پانزدهمین کنگره سالانه باستان شناسی که از فردا در تهران برگزار می شود ارائه داده اند.

این تعداد مقاله در رابطه با نتایج فعالیت‌های میدانی باستان‌شناسی کشور در سال 1394 است که به دبیرخانه دائمی پژوهشکده باستان شناسی ارسال شده است.

از میان این تعداد مقاله، 126 مقاله در مورد بررسی، گمانه‌زنی و کاوش‌های باستان‌شناسی و 11 مقاله در رابطه با موضوع باستان‌سنجی است.

در این میان، 43 مقاله برای ارائه سخنرانی انتخاب شده که 34 مقاله مربوط به دستاوردهای فعالیتهای میدانی در زمینه بررسی‌ها و کاوش‌های باستان‌شناسی است و 9 سخنرانی به علوم میان رشته‌ای می‌پردازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه