English

سلامت نفس، تعهد و اخلاص از مشخصه های اصلی کارکنان است

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان بوشهر گفت: سلامت نفس، تعهد، اخلاص درکار و وجدان کاری از مشخصه های اصلی کارکنان این بانک است.

به گزارش خبرگزاری موج، سید ضیاء ایمانی به همراه معاون پشتیبانی و مهندسی و مدیر کل بازرسی و حسابرسی در سفر به استان بوشهر از شعب استان بازدید به عمل آورد و ضمن دیدار وگفتگو با کارکنان از نزدیک با مسائل و مشکلات آن ها آشنا شد.

مدیر عامل بانک هدف از سفر به استان ها را آشنایی با مسائل و مشکلات شعب و کارکنان آن عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و پیگیری مستمر و تدوین راهکارهای مناسب، موانع و مشکلات مربوطه هر چه سریعتر مرتفع شود.

وی با اشاره به موفقیت های به دست آمده بانک مهر اقتصاد وپیشرفت قابل ملاحظه بانک با وجود رقبای متعدد و سوابق فعالیت بیشتر، اظهار داشت: سلامت نفس، تعهد، اخلاص درکار و وجدان کاری از مشخصه های اصلی کارکنان بانک مهر اقتصاد است که باعثمتمایز شدن، سربلندی و موفقیت آن شده است.

ایمانی با بیان اینکه کارکنان بانک ارزشی مهر اقتصاد باید به لحاظ رفتاری و برخورداری از اخلاق اسلامی نیز سرآمد باشند، گفت: همکاران پرتلاش و ارزشی مجموعه مهر در سراسر کشور باید در تعامل با ارباب رجوع، اصولِ مشتری مداری و اخلاق گرایی را همواره مد نظر داشته باشند و با خدمت رسانی مناسب به آحاد جامعه، بانک را در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده یاری کنند.

ایمانی ضمن بررسی عملکرد شعب استان بوشهر، توسعه سهم بازار را از برنامه های اصلی و راهبردی بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و اظهار داشت: باید با برنامه ریزی دقیق عمده منابع جذب شده در هر استان را در همان استان مصرف کنیم لذا مهم ترین ماموریت بانک پس از جذب منابع، مدیریت مصارف و مصرف بهینه آن می باشد.

وی کار گروهی و استفاده از خرد جمعی را از مهمترین عوامل موفقیت در فضای رقابتی حالِ حاضر عنوان کرد و ابراز داشت: باید با تجهیز خود به دانش روز دنیا وبه کارگیری تمامی قابلیت ها وظرفیت ها ضمن حفظ موقعیت خود دربین رقبا، بانک را به عنوان یک الگو معرفی کنیم.

مدیر عامل با اشاره اهمیتِ اجرا و استقرار بانکداری بدون ربا در بانک مهر اقتصاد، خاطر نشان کرد: این بانک تا کنون اقدامات کم نظیری در حوزه پیاده سازی بانکداری اسلامی صورت داده است و در نظر داریم با همیاری و همراهی تمامی همکاران در افق چشم انداز خود بانکی پیشرو در این زمینه باشیم.

ایمانی در تشریح موانع و مشکلات پیش روی اجرای قانون عملیات بانکی بدون ربا، خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات عمده ی شبکه بانکی کشور، اتکاء صرف به سودآوری از طریق اعطای تسهیلات است یعنی بانک ها در جهت سودآوری، کسب درآمد و جبران هزینه ها تنها با این شیوه کسب سود کردند در صورتی که می توان با ارائه خدمات کارمزدی علاوه بر اعطای تسهیلات در چارچوب عقود اسلامی نیز راحتی درآمد زایی کرد.

گفتنی است مدیر عامل بانک پس از بازدید از شعب دشتی، تنگستان، دلوار، بازار، بهمنی و مرکزی بوشهر با حضور در اداره امور شعب استان با همکاران ستاد نیز دیدار و تبادل نظر کرد.

بر اساس این گزارش، مدیر عامل بانک در سفر به استان بوشهر با حضور در منزل صادق شمسکی از همکاران از کار افتاده استان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات وی و خانواده اش قرار گرفت.

ایمانی در این دیدار ضمن اطلاع از روند درمان این همکار، برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت نمود و با ارائه راهکارهای لازم برای مرتفع شدن هر چه سریعتر مشکلات این همکار، گفت: رسیدگی به مشکلات همکاران و مراقبت و حمایت از آن ها از وظایف ذاتی مسئولین بانک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی