English

دومین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس­ انداز بانک آینده

برای دومین دوره، از عموم مردم و مشتریان گرامی برای شرکت در جشنواره بزرگ حساب­ های قرض ­الحسنه پس­ انداز بانک آینده، دعوت به­ عمل می­ آید.

دومین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس­ انداز بانک آینده

بانک آینده، به پاس قدردانی از نیت خیر سپرده­گذاران و در جهت ترویج فرهنگ نیکوی قرض ­الحسنه، در دومین دوره این جشنواره، به قید قرعه، جوایز نفیس و ارزنده­ی را به دارندگان حساب قرض ­الحسنه پس ­انداز، اهدا خواهد کرد.

این جشنواره تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۵ ادامه داشته و در مهرماه ۱۳۹۵ نیز قرعه­ کشی میلیاردها ریال جوایز نفیس و ارزنده برای ده ها هزار نفر از برندگان، انجام خواهد گرفت. این مراسم، با حضور اعضای محترم هیات نظارت بر قرعه­ کشی بانک­ ها(متشکل از:نمایندگان محترم دادستانی کل کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور اقتصاد و دارایی) و تعدادی از مشتریان و سپرده­ گذاران گرامی برگزار و برندگان خوش­ شانس، به قید قرعه مشخص خواهند شد.

برای این دوره قرعه­ کشی، به ازای هر ۲۰۰،۰۰۰(دویست هزار) ریال در هر روز یک امتیاز به دارنده حساب قرض ­الحسنه پس ­انداز تعلق خواهد گرفت و دوره محاسبه امتیاز نیز در بازه زمانی اول مهرماه ۱۳۹۴ لغایت پایان شهریور ۱۳۹۵ خواهد بود. از این­رو، از کلیه مشتریان گرامی و دیگر علاقمندان به این­گونه امور خیر، دعوت می­شود؛ از طریق تکمیل و افزایش موجودی حساب قرض ­الحسنه پس­انداز خود و خانواده­ شان و یا افتتاح حساب قرض ­الحسنه پس ­انداز جدید، در این جشنواره پرخیر و برکت شرکت فرمایند.

منابع تجهیز شده از حساب­های قرض­ الحسنه پس ­انداز، تماماً به صورت وام­ های قرض ­الحسنه، به متقاضیان پرداخت خواهد شد. وام­ های اعطا شده از این محل، عبارتنداز؛ ازدواج و تهیه جهیزیه، کمک درمان بیماری، کمک هزینه تحصیلی، تامین و تعمیر مسکن، بهسازی مسکن روستایی، مشاغل خانگی، اشتغال­ زایی و انواع وام ­های تولیدی، صنعتی و کشاورزی و نظایر آن مشتاقانه، منتظر حضور گرمتان در کلیه شعب بانک آینده در سراسر کشور هستیم.

آخرین مهلت برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی: پایان شهریور ۱۳۹۵ شرط شرکت در قرعه­ کشی، مفتوح بودن حساب و دارا بودن حداقل موجودی در روز قرعه­ کشی لطفا جهت کسب هر گونه اطلاعات تکمیلی، با مرکز ارتباط مشتریان بانک با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

مشتریانی گرامی برای اطلاع از اسامی برندگان جشنواره می­توانند بعد از قرعه ­کشی از طریق تارگاه رسمی بانک آینده به نشانی اینترنتی:(www. ba۲۴. ir) و شعب این بانک، کسب اطلاع نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه