English

به عنوان «مدیر ستاره روابط عمومی» انتخاب شد

سومین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران هم­ زمان با «روز روابط عمومی و ارتباطات»، با هدف نکوداشت «روز روابط عمومی» و با موضوع «نقش روابط عمومی در دوره پساتحریم» و با تاکید بر نقش آفرینی هنر هشتم در حوزه های اقتصادی و سیاسی، دوشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵، در مرکز همایش­های کتابخانه ملی برگزار شد.

به عنوان «مدیر ستاره روابط عمومی» انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری موج، در این جشنواره که از ستارگان روابط عمومی ایران در بخش‌های ملی، استانی، مدیریتی و مدیریت ارشد تجلیل به عمل آمد و ستاره ارتباطی شهر تهران و ستاره ارتباطی دولت در سال ۱۳۹۴ نیز معرفی و تقدیر شدند، آقایمحمود ترابیان مدیر امور روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده، به ­عنوان«مدیر ستاره روابط عمومی»، انتخاب و از ایشان نیز تقدیر گردید.

شایان ذکر است؛ رونمایی از «دایره ­المعارف روابط عمومی ایران» و برگزاری دو کارگاه آموزشی «روابط عمومی و توسعه اقتصادی» و «روابط عمومی و توسعه سیاسی» با حضور شخصیت­ های علمی، فرهنگی و سیاسی از دیگر برنامه ­های این جشنواره بود.

هم­چنین، در این جشنواره ضمن قرائت بیانیه هیات موسس «خانه روابط عمومی ایران»، از تارگاه و نشان آن نیز رونمایی و اهداف این تشکل برای حاضران تشریح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه