English

سردار علینقیان پور :

فتح خرمشهر جلوه ای از وحدت و انسجام ملی است

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی سالروز حماسه سازی رزمندگان اسلام در سوم خرداد سال 1361 که منجر به فتح خرمشهر شد را گرامی داشت.

فتح خرمشهر جلوه ای از وحدت و انسجام ملی است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، در پیام سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر صادر شده آمده است:

« سوم خرداد تجلی گر الطاف خداوندی بر این مردم بود و همانطور که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد." سوم خرداد  نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران ، نمادی زیبا، غرور انگیز و به یاد ماندنی از ایثار و مقاومت و فداکاری ملت ایران در دفاع از مرزو بوم و کیان ایران اسلامی است.

سوم خرداد همچنین یاد آور خودباوری ملتی است که با ایمان و جهاد در برابر تمام دنیای کفر و استکبار به مبارزه پرداخت و با استقامت و پایمردی حماسه ای آفرید که در قرون اخیر بی بدیل بود.

یادمان باشد که آزادی خرمشهر نتیجه وحدت و یکپارچگی همه مردم، مسئولان و نیروهای انقلابی کشور بود. یادمان باشد که آزاد سازی خرمشهر با وجود استحکامات، تجهیزات، کمک های نظامی و اطلاعاتی دشمن فقط و فقط با کمک و یاری خداوند به دست آمد.

امروز سالروز آزاد سازی خرمشهر با تشییع پیکر رئیس جمهور و مسئولان خدمتگزار مخلص و صدیق مردم همراه شد و این تشیع با شکوه جلوه ای دیگر از وحدت و انسجام ملی را به رخ جهانیان کشید و مردم قدرشناس ایران اسلامی نشان دادند همانگونه که با اتحاد و همدلی و یکپارچگی توانستند حماسه سوم خرداد را خلق کنند امروز هم با تمام قوا پشت این نظام و رهبری ایستادند و ذره ای در دفاع از میهن و ارزش های آن به عقب نمی نشینند.

بی تردید امروز مردم ما با همان روحیه فداکاری و اراده پولادین دوران دفاع مقدس یکی پس از دیگری خرمشهر های پیش رو را تحت رهبری و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت اله امام خامنه ای( مدظله العالی) فتح کرده و با خلق حماسه های شگرف خود دشمن را در همه صحنه هاسیاسی، فرهنگی، اقتصادی و...  شکست خواهند داد.

اینجانب  با عرض تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی رئیس جمهورفقید جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی در سانحه هوایی سی ام اردیبهشت ماه، سالروز آزادی خرمشهر را که نماد ایثار و مقاومت مردم ایران است را گرامی داشته و بر روان شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات فتح خرمشهر درود می فرستم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه