English

فتح خرمشهر فتح اراده‌ها و برهم زننده توهم تجزیه خاک ایران

مسئول بسیج رسانه گیلان در یادداشتی نوشت: فتح خرمشهر فتح اراده‌ها و برهم زننده توهم تجزیه خاک ایران بوده و هست.

فتح خرمشهر فتح اراده‌ها و برهم زننده توهم تجزیه خاک ایران

خبرگزاری موج گیلان، فتح خرمشهر با انجام عملیات بیت المقدس در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ ، فتحی تاریخی و برهم زدن «توهم تجزیه خاک ایران» توسط صدامی بود که با حمایت همه جانبه قدرتهای دنیا به خیال خام خود می‌خواست پاره تن ملت ایران را جدا کند که با اراده و همت رزمندگان غیور ایران اسلامی این آرزو را به گور برد. 

آن روزها فتح خرمشهر  تنها فتح خاک نبود بلکه فتح  اراده و غیرت بود و بیانگر عملی «ما می‌توانیم» که دشمن تا به دندان مسلح را به ذلت کشاند و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را نه تنها در گلدسته های مسجد جامع خرمشهر بلکه بر بام همه دنیا به اهتزاز درآورد تا به دنیا بفهماند، ایران و ایرانی پای خاکش جان می‌دهد اما عزت را ارمغان اراده و همت خود کرده و به آن می‌بالد. 

«خرمشهر را خدا آزاد کرد» خرمشهری که فرمانده دلیرش تا پای جان برای آزادی این خاک سرخ می‌گفت:« مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند» چرا که خاک را با ایمانمان پس میگیریم و روی سیاه دشمن را به خاک ذلت میکشانیم و اینگونه قدرت نرم را به کمک قدرت سخت آورده و در یک جنگ تمام عیار دنیا علیه ایران اسلامی پیروز شدیم. 

محمدجهان آرا برای فتح خرمشهر می‌گفت، مراقب ایمانمان باشیم چرا که پیروزی از آن ماست و امروز نیز جهان‌آرا ها در میدان جنگ نرم و در عرصه جنگ رسانه نیز که دشمن ادراک و اراده ملت را نشانه گرفته، با همان اراده و عزت همیشگی می‌گویند، «افسران جنگ نرم! با ایمان و اراده این سنگر را نیز فتح میکنیم و در این جنگ نابرابر رسانه‌ای نیز پیروز میدان خواهیم بود». 

فتح خرمشهر فتح اراده‌ها بود و بر هم زننده معادلات منسجم دشمن، علیه ایران اسلامی  و دلیل عزت و غیرت مردمانی که خود را «ملت  امام حسین(ع)» می‌دانند و در مکتب سلیمانی‌‌ها خواب را از چشم دشمن می‌ستانند. آن روزها رمز بیت‌المقدس رمز عشق بود و اراده و امروز نیز رمز شکست دشمن در جنگ شناختی،« جهاد تبیین » است و فرمانده میدان قاسم سلیمانی که اگرچه در آسمانهاست اما فرزندانش را در زمین فرماندهی میکند و همچون همیشه مالک اشتر رهبر مقتدر ایران اسلامی سید علی خامنه‌ای است.

 فرزندان حاج قاسم این بار نیز دشمن را به خاک ذلت کشانده و در تاریخ، عزت همیشگی ایران اسلامی را ثبت کرده و ثابت می‌کنند که میدان دست فرزندان ایران است، میدان سخت و نرم هم ندارد، ایران و ایرانی با تاسی از نام مولایش حسین(ع) در کارزار نبرد نرم نیز میدان داری می‌کند و عزت را مثل همیشه برای این خاک پرگوهر به ارمغان می‌آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه