English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۷ فقره زمین خواری در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان کشف 7 فقره زمین خواری به ارزش 947 میلیارد ریال در اصفهان خبر داد.

کشف 7 فقره زمین خواری در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سردار علینقیان پور گفت: 947 میلیارد ریال زمین تصرف شده با اجرای طرح مبارزه با زمین خواری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی آزادسازی شد.

وی بیان کرد: به منظور برخورد با زمین خواران و آزاد سازی زمین های ملی و دولتی تصرف شده توسط افراد غیر طرح ویژه مبارزه با زمین خواری در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح ماموران موفق شدند 7 فقره پرنده زمین خواری را کشف کرده و 132 هزار و 616 مترمربع از زمین ملی و  دولتی که توسط افراد غیر تصرف شده بود آزاد سازی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش زمین های آزاد شده را 947 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این طرح 7 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در 45 روز اول سال جاری در مجموع 8 فقره زمین خواری به ارزش هزار و 647 میلیارد ریال کشف و 9 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار علینقیان پور با هشدار به  افرادی که اقدام به تصرف زمین های ملی و دولتی می کنند گفت: پلیس امنیت اقتصادی به صورت دقق و هوشمندانه این گونه فعالیت های مجرمانه را رصد کرده و با هر گونه زمین خواری در سطح استان برخورد قانونی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه