English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف زمین خواری ۲۵۷ میلیاردی در اصفهان / بازگرداندن بیش از ۴۶ هزار متر زمین به اراضی ملی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف زمین خواری 257 میلیاردی در اصفهان و دستگیری یک زمین خوار بزرگ در اصفهان خبر داد.

کشف زمین خواری 257 میلیاردی در اصفهان / بازگرداندن بیش از 46 هزار متر زمین به اراضی ملی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی  بیان داشت:یک زمین خوار بزرگ با بیش از 46 هزار متر زمین به ارزش 257 میلیارد و 829 میلیون ریال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.  

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به تصرف 46 هزار و 878 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 257 میلیارد و 829 میلیون ریال کرده، موضوع را در دستور کار ویژه خود قرار دادند.

معصوم بیگی گفت: پس از انجام تحقیقات گسترده و بررسی های علمی بر روی نقشه های کاربری مشخص شد فرد مذکور این میزان زمین را تصرف و اقدام به تغییر کاربری آن کرده است.

زمین خواری

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از دریافت اطلاعات به دست آمده، طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ویژه فرد متخلف را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه مبارزه با پدیده زمین خواری در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، افزود: پلیس اصفهان به صورت ویژه هرگونه تغییراتی که مظنون به زمین خواری باشد را به مرجع قضائی منعکس و با هماهنگی مقام قضائی پیگیری لازم برای بازگرداندن آنها به اراضی ملی را انجام می دهد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: پدیده زمین خواری ضمن اینکه باعث وارد آمدن خسارت عمده به دولت و بیت المال می شود در عرصه های طبیعی نیز خسارت های مادی و معنوی زیادی ایجاد می کند و بسیاری از عرصه های منابع طبیعی با تغییر کاربری و زمین خواری ممکن است آسیب دیده و از بین برود به  همین سبب مصمم هستیم تا با همکاری سازمان های مسئول از این پدیده جلوگیری می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه