English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

محقق شدن دو سوم مصوبات سفر رئیس جمهور به کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دو سوم مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه بهداشت و درمان منطقه کاشان محقق شد.

محقق شدن دو سوم مصوبات سفر رئیس جمهور به کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،کوروش ساکی در نشست خبری با خبرنگاران منطقه کاشان اظهار کرد: از ۷۰ میلیارد تومان مصوبات سفر رئیس جمهور به منطقه کاشان ۵۰ میلیارد تومان این مصوبات محقق شده است .

وی افزود: این مبلغ برای تجهیز و بهره برداری از بیمارستان امام حسن(ع) آران و بیدگل مصوب شده است که تا کنون حدود دو سوم آن محقق شده و بزودی شاهد بهره برداری از این بیمارستان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه، بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل فرسوده و غیر استاندارد است، گفت: این موضوع مهم  ضرورت بهره برداری از بیمارستان امام حسن(ع) را دو چندان کرده است .

ساکی با بیان اینکه بیمارستان بهشتی کاشان نیز جزء بیمارستان های فرسوده و قدیمی منطقه کاشان بشمار می آید که ۸۰ درصد تجهیزات آن فرسوده است، گفت: این بیمارستان یکی از بیمارستان ها با ظرفیت بالا در شمال استان اصفهان محسوب می شود و بار درمانی شهرهای اطراف را بر دوش دارد که در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۵۲ هزار نفر را خدمت رسانی نموده است .

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین پروژه های درمانی منطقه کاشان بیمارستان بقیه الله است که از حدود ۵ سال پیش کلید خورده ولی با پیشرفت کندی که دارد مشمول مصوبات سفر نشد و ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد تا بتواند بار درمانی منطقه را بدوش بکشد .

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی کاشان در خصوص راه اندازی مجدد سی تی اسکن بیمارستان نقوی گفت: با توجه به اهمیت این دستگاه در تشخیص و درمان بیماری ها، پس از شناسایی قطعه معیوب، با پیگیری های انجام شده و مساعدت مالی از محل درآمد موقوفات مرحوم حاج محمد صادق نقوی، قطعه مورد نیاز به قیمت بالغ بر ۵ میلیارد ریال تهیه و توسط شرکت پشتیبان بر روی دستگاه نصب و راه اندازی شد.

ساکی بیان داشت: واحد سی تی اسکن این مرکز با پذیرش روزانه بیش از ۱۰۰ بیمار، آماده ارائه خدمات به بیماران با تعرفه دولتی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه