English

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

۲۲ گروه بازرسی و نظارتی بهداشت محیط در تعطیلات نوروز امسال فعال است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از فعالیت ۲۲ گروه بازرسی بهداشت محیط در تعطیلات نوروزی در شهرستان های کاشان و آران وبیدگل خبر داد.

۲۲ گروه بازرسی و نظارتی بهداشت محیط در تعطیلات نوروز امسال فعال است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مهدی دلاوری گفت: این فعالیت به منظور نظارت و بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی در  اماکن عمومی، اماکن بین راهی، مراکز اقامتی و پایانه های مسافربری، نمونه برداری از مواد غذایی و کنترل کیفی آب آشامیدنی صورت می گیرد.

وی افزود: این گروه های بازرسی در بخش بهداشت محیط از ساعت 8 صبح الی 8 شب و در صورت نیاز تا ساعت12شب فعال خواهندبود

دلاوری گفت: سامانه پیامگیر 190 در ساعات اداری و غیر اداری جهت دریافت شکایات شهروندان کاشان و آران و بیدگل و مسافران نوروزی فعال خواهد بود و شکایات واصله در کمتر از 24 ساعت و به فوریت رسیدگی خواهد شد.

وی از کنترل مواد شیمیایی و صنایع در حوزه بهداشت حرفه ای و ارائه خدمات اورژانسی دندانپزشکی در پنج مرکز خدمات جامع سلامت خبر داد.

به گفته وی، در ایام تعطیلات نوروز 18 مرکز، 14 مرکز در کاشان و چهار مرکز در آران و بیدگل جهت ارائه خدمات به مراجعین فعال خواهند بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از این مراکز، در پنج مرکز پزشک به صورت کشیک 24 ساعته حضور دارد و در 13 مرکز دیگر که جمعیت کمتری تحت پوشش هستند پزشک کشیک شیفت صبح حضورخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه