English

احداث مرکز درمانی جدید در کاشان با مشارکت خیرین سلامت برادران مصلح

تفاهم نامه ای بین دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خیرین سلامت برادران مصلح به منظور احداث مرکز درمانی جدید در کاشان به امضا رسید.

احداث مرکز درمانی جدید در کاشان با مشارکت خیرین سلامت برادران مصلح
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

 ،این مرکز درمانی جدید که در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع احداث خواهد شد، شامل بخش های مختلفی از جمله درمانگاه، پاراکلینیک، اداری است.

ساکی رئیس دانشگاه در این مراسم با اشاره به نقش مهم خیرین سلامت در ارتقای سطح سلامت جامعه، گفت: خیرین سلامت با مشارکت در ساخت و تجهیز مراکز درمانی و ارائه خدمات درمانی به نیازمندان، گامی مهم در جهت ارتقای سلامت جامعه برمی دارند.

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان آمادگی کامل دارد تا با همکاری خیرین سلامت، در جهت توسعه خدمات درمانی در شهرستان کاشان گام بردارد.

عباس آزادی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این جلسه ضمن تقدیر از خیرین سلامت برادران مصلح، این اقدام را گامی نیکو در جهت توسعه خدمات درمانی در شهرستان کاشان دانست. 

وی اظهار داشت: احداث این مرکز درمانی جدید، دسترسی مردم به خدمات درمانی را تسهیل و از بار ترافیکی بیمارستان های دیگر شهرستان خواهد کاست.

همچنین امیر حسین احسنی سرپرست بیمارستان متینی در این جلسه گفت: این مرکز درمانی جدید با استفاده از تجهیزات پزشکی و درمانی تجهیز خواهد شد و خدمات درمانی با کیفیت بالا به مردم ارائه خواهد داد. 

علیرضا مفرح، سرپرست سابق اداره خیرین دانشگاه و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نیز در این جلسه ضمن تشریح فعالیت های این اداره، از خیرین سلامت دعوت کرد تا در امر توسعه خدمات درمانی در شهرستان کاشان مشارکت کنند. 

خیرین سلامت برادران مصلح نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی خود برای مشارکت در ساخت و تجهیز این مرکز درمانی جدید، ابراز امیدواری کردند که این مرکز درمانی در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه