English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

برون سپاری مراکز تصویر برداری بیمارستان های نقوی و بهشتی در کاشان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از برون سپاری مراکز تصویر برداری بیمارستان های نقوی و بهشتی خبرداد.

برون سپاری مراکز تصویر برداری بیمارستان های نقوی و بهشتی در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، عباس آزادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برون سپاری خدمات تصویربرداری یکی از برنامه‌های مهم این دانشگاه است، اظهار داشت:متاسفانه به دلیل عدم توانایی مالی قوی و نیروی انسانی توانمند  دانشگاه علوم پزشکی رضایت به برون سپاری مراکز تصویر برداری به بخش خصوصی شده که این اقدام با هدف افزایش کیفیت خدمات، کاهش هزینه‌ها و نبودن نیرو رادیولوژیست و بهره‌مندی از آخرین فناوری‌های روز دنیا انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برون سپاری خدمات تصویربرداری به بخش خصوصی، با حفظ کیفیت و تعرفه دولتی انجام می شود، افزود: با این اقدام خدمات ارائه شده بصورت 24 ساعته و شبانه روز به مردم ارائه می شود و دیگر نیازی نیست مردم برای گرفتن نوبت زودتر به شهرهای مجاور مراجعه نمایند.

در ادامه این نشست نجات خیری پور معاون توسعه دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: مراحل تشریفات قانونی  برون سپاری ام آر آی نقوی، و سی تی آنژیو و ام آر آی بیمارستان شهید دکتر بهشتی به شرکت مپنا در جهت بهره وری بهتر و رضایت مندی بیشتر شهروندان در حال انجام می باشد،برون سپاری خدمات تصویربرداری، یکی از برنامه های این دانشگاه در راستای تحقق اهداف سند تحول نظام سلامت است.

وی اظهار داشت: این اقدام به توسعه و نوسازی بهتر خدمات تصویربرداری در دانشگاه کمک خواهد کرد و سود حاصل از آن برای تهیه تجهیزات و نوسازی سایر بخش ها بهره برداری خواهد شد.

خیری پور تصریح کرد: تمامی خدمات ارائه شده با تعرفه کاملا دولتی است و به هیچ وجه تعرفه خصوصی از بیماران و مراجعه کنندگان دریافت نخواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان  افزود: یکی از مهمترین اهداف این قرار داد افزایش رضایت مندی مردم شهرستان های کاشان و منطقه شمال اصفهان و با توجه به اینکه خدمات بخش های تصویر برداری بر خلاف گذشته بصورت 24 ساعته می باشد صفوف طولانی مدت 6 ماهه و حتی بیشتر این مراکز دیگر وجود نخواهد داشت.

خیری پور در بخش دیگری از سخنان خود افزود:با توجه به رزومه و سابقه شرکت مپنا و تجربه کاری با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، مطمعنا حافظ تجهیزات سرمایه ایی دانشگاه نیز خواهد بود بر اساس ماده 88 قانون تنظیم تا 50 درصد کارمندان دانشگاه هم در شرکت می توانند مورد استفاده قرار بگیرند  (که کما فی السابق حقوق و مزایا از طرف دانشگاه دریافت کرده و نهایتا هزینه پرداخت شده از سهم الشرکه شرکت طرف قرار داد کسر خواهد شد ) که حساسیت ویژه ایی نسبت به نگهداشت دستگاه های تصویر برداری دارند ، ضمنا نظارت دانشگاه هم بصورت کامل بروی دستگاه ها وجود دارد.

وی در ادامه  اظهار کرد: قرار داد با شرکت مپنا بصورت مشارکتی است و با توجه به تعدادخدمات های ارائه شده درآمد منطقی نصیب دانشگاه خواهد شد که امید است بتواند در سایر بخش ها از این درآمد حاصله برای خدمات رسانی بهتر به مردم استفاده شود.

نجات خیری پور در ادامه گفت: سابقا بخش های تصویر برداری کاملا مضر بودند. و تعداد ریپورت های بیمارستان بهشتی در شبانه روز فقط 30 ریپورت بود که با این قرار داد فعالیت و خدمات رسانی بصورت شبانه روزی و بدون محدودیت است، که باعث افزایش درآمد دانشگاه می شود. همچنین در تعهدات شرکت مپنا تهیه تجهیزات پزشکی برای دانشگاه از درآمد حاصله برای شرکت طرف قرار داد نیز می باشد.

این مقام مسئول افزود: برون سپاری خدمات تصویربرداری، یکی از برنامه های این دانشگاه در راستای تحقق اهداف سند تحول نظام سلامت است، اظهار داشت: این اقدام به توسعه و نوسازی بهتر خدمات تصویربرداری در دانشگاه کمک خواهد کرد .

وی افزود: با توجه به اینکه سلامت و ارائه خدمات بهتر و سریع تر به بیماران در اولویت برنامه ها و اهداف دانشگاه می باشد برون سپاری خدمات تصویربرداری نیز در همین راستا و با رعایت کامل ضوابط و مقررات انجام می شود.

خیری پور با اشاره به ارائه خدمات بهتر و بیشتر با تعرفه دولتی و کاهش هزینه ها در صورت برونسپاری خاطر نشان کرد: کوتاه شدن زمان انتظار برای اخذ نوبت و همچنین تسریع در گرفتن گزارش پزشک متخصص رادیولوژی و عدم توقف خدمات در صورت تعمیرات و نگهداشت دستگاه ها از دیگر مزایای برون سپاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه