English

امام جمعه اصفهان:

امروز راهپیمایی روز قدس اشدا علی الکفار را متجلی کرد

امام جمعه اصفهان گفت: امروز مردم با حضورحماسی خود در راهپیمایی روز قدس أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ را عملی کردند و با کنار گذاشتن کدورت‌ها می‌توانند رُحَماءُ بَینَهُم را نیز عملی کنند.

 امروز راهپیمایی روز قدس اشدا علی الکفار را متجلی کرد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،آیت الله یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان در روز قدس بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مومن کینه نداشتن از دیگران است لذا تقاضامندم اگر از کسی دلخوری و کینه ای دارید به مناسبت روز قدس از موضوع بگذرید و با هم‌دوستی کنید.

وی با اشاره بر اینکه یکی از فعالیت‌های مهم در ابتدای انقلاب بستن سفارت اسرائیل و گشایش سفارت فلسطین بود، گفت: تحلیل امام در خصوص روز قدس الهی بود، بر اساس قرآن انسان متقی شامل نور خواهد شد، امام خمینی (ره) فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و امروز این موضوع کاملاً مشخص است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق گیر کرده است، افزود: اگر آمریکا از رژیم غاصب اسرائیل حمایت نمی‌کرد، هرگز توان ایستادگی در مقابل مقاومت را نداشت.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز پیرو فرعون شده است،گفت: در طول تاریخ هیچ کس مانند نتانیاهو یهودستیزی و مسیحی‌ستیزی نکرده است که البته از نظر ما اسرائیل و آمریکا امروز از پیروان واقعی حضرت موسی و عیسی نیستند و کافر مطلق هستند.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد:پیام من به یهودیان این است که نتانیاهو و اسرائیلیان را از خودشان دور کنند چرا که نه این‌ها یهودی‌اند و نه سران آمریکا مسیحی هستند و امروز باید یهودیان و مسیحیان واقعی جنایتکاران رژیم صهیونیستی که لکه ننگ شدند را از خود پاک کنند.

وی بیان داشت: به فرموده قرآن هر قدر سختی ببینیم دشمنان نیز متحمل سختی می‌شوند البته تفاوت ما و دشمنان در امید به خداست که خدا زمینه پیروزی شما را فراهم کرده است.

امام جمعه اصفهان افزود: حمایت معنوی جمهوری اسلامی از مقاومت، موجب شده است توان مقاومت افزایش یابد، مقاومت امروز ملت فلسطین برای دنیا باور کردنی نبود زیرا رژیم غاصب به ذلیل‌ترین شرایط خود رسیده است.

طباطبایی نژاد با  تاکید بر لزوم حمایت از مظلوم گفت: اگر دو گروه از مسلمانان با هم در حال جنگ باشند و گروهی ظالم باشند باید از مظلوم دفاع شود در فلسطین که ظالم و مظلوم کاملا واضح است حمایت از مظلوم واجب است .

امام جمعه اصفهان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با تدبیر الهی در این مسیر مقاومت، رژیم منحوس صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه