English

امام‌جمعه اصفهان :

ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای ترک عادت معصیت است

امام‌جمعه اصفهان گفت:در ماه رمضان فرصت مناسبی برای ترک عادت معصیت فراهم می‌شود و در صورت ترک گناه، تقوا در انسان ایجاد خواهد شد.

ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای ترک عادت معصیت است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان بیان داشت:ماه رمضان ماه تقوای الهی است، در این ماه انسان باید از گناه دوری کند، زیرا در ماه رمضان فرصت مناسبی فراهم می‌شود برای ترک معصیت و در صورت ترک گناه و معصیت، تقوا در انسان ایجاد خواهد شد.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) در خصوص بهترین عمل در ماه رمضان می‌فرمایند افضل اعمال در ماه رمضان اجتناب از گناهان تلقی می‌شود واگر مؤمنی در ماه رمضان روزه گرفته و نسبت به رفتار و زبان خود مراقب کرده و همچنین به نیایش نیز بپردازد  در پایان این ماه قطعاً از تمامی گناهان خود پاک خواهد شد.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به فراز ۱۱ صحیفه سجادیه گفت: امام سجاد (ع) در این فراز از خداوند می‌خواهند در ماه رمضان «توفیق صله‌رحم، توفیق پاک شدن مال و فرصت آشتی و انصاف» را عطا کند، در این راستا باید به رعایت این اعمال در ماه رمضان توجه ویژه‌ای داشت.

امام جمعه اصفهان در ادامه با تشکر از مردمی که بر خلاف دسیسه‌های دشمنان خارجی و داخلی در انتخابات شرکت کردند ،گفت: مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ارکان مهم نظام است و همه باید نسبت به آن حساس باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه