English

مسئول کمیته حمل‌ونقل بار درون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

مراجعه ۵ بیش از هزار خودرو به مراکز معاینه فنی اصفهان در ایام نوروز

مسئول کمیته حمل‌ونقل بار درون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از مراجعه ۵ هزار و ۹۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان در ایام نوروز خبر داد.

مراجعه ۵ بیش از هزار خودرو به مراکز معاینه فنی اصفهان در ایام نوروز
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدعلی عبدالهی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ایام نوروز هشت مرکز معاینه فنی خودرو مشغول خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی بوده اند و در این ایام، پنج هزار و ۹۰۰ خودرو به این مراکز مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه ساعات خدمات‌رسانی مراکز معاینه فنی خودرو در روزهای تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۴:۲۰ است، افزود: این مراکز شامل مرکز معاینه فنی جی، مرکز تاکسیرانی در بلوار فرزانگان، مرکز راهور، مرکز شفق در منطقه ۱۳، مرکز معاینه فنی بهار در منطقه ۱۵، ارغوانیه، مرکز حمایت در منطقه ۱۴ و مرکز امیرکبیر است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل بار درون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: امکان نوبت‌دهی آنلاین در مراکز معاینه فنی فراهم شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://fani.hamlebar.com/ وارد سامانه نوبت‌دهی آنلاین معاینه فنی خودروی شهر اصفهان شده و روز، ساعت و مرکز مد نظر خود را انتخاب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه