English

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان:

تردد خودرو‌ها بدون داشتن معاینه فنی در جاده‌ها ممنوع است

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با تاکید بر لزوم توجه به معاینه فنی خودروها، از فعالیت ۵ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان خبر داد و گفت: تردد خودرو‌ها بدون داشتن معاینه فنی در جاده‌ها ممنوع است

تردد خودرو‌ها بدون داشتن معاینه فنی در جاده‌ها ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج همدان  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی وصالی ناصح در بازدید از مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین استان با تاکید بر  لزوم توجه به معاینه فنی خودروها، گفت: تردد خودرو‌ها بدون داشتن معاینه فنی در جاده‌ها ممنوع است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳ هزار و ۲۵۷ دستگاه ماشین آلات سنگین به این مراکز مراجعه کرده‌اند، افزود: پارسال نیز ۷۷ هزار و ۱۳۲ وسیله نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده و بررسی شدند.

وصالی با تاکید بر لزوم توجه به معاینه فنی خودروها، ابراز داشت: تردد خودرو‌ها بدون داشتن معاینه فنی در جاده‌ها ممنوع است و باید سیستم فنی و ضریب ایمنی خودرو چک شود چرا که در کاهش تصادفات بسیار مثمر ثمر است.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان، بازدید مستمر از مراکز معاینه فنی خودرو به منظور کنترل و نظارت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را از اقدامات این اداره کل برشمرد و تأکید کرد: نظارت بر چگونگی عملکرد این مراکز به شکل مستمر از طریق کارشناسان اداره کل انجام می‌شود و در صورت نیاز به تعویض دستگاه‌ها و یا بهره‌گیری از افراد متخصص تذکرات لازم به مدیران این مراکز داده می‌شود.

این مسئول یادآور شد: در این بازدید‌ها نظارت بر دستگاه‌های کنترل تست دود، تست ترمز، لغزش و سرعت، چک کردن تاریخ‌های کالیبراسیون دستگاه‌ها و کنترل نحوه عملکرد آنها، بازدید از محوطه مرکز معاینه فنی و ارائه پیشنهادات برای تسهیلات برای خدمت رسانی در دستور کار است.

در بازدیدی که به همین منظور با حضور محمد سرگزی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از این مراکز انجام شد، بررسی دقیق عملکرد این مراکز و تست خودروها در حضور نمایندگان  و کارشناسان انجام شد که پس از بررسی عملکرد، تذاکرات لازم درخصوص رفع نواقص موجود به مسئولان مراکز داده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر