English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبرداد؛

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از برخورد قاطع این پلیس با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی و جلوگیری از تردد آنها در معابر شهری خبر داد.

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع  بیان داشت: از آنجا که یکی از عوامل به وجود آمدن آلودگی هوا تردد خودروهای دودزا و دارای نقص فنی هستند به همین جهت پلیس راهور طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی  را از امروز در تمامی معابر شهری اصفهان به اجرا گذاشته است.

وی افزود: در این طرح کارشنانسان پلیس راهور با استفاده از دست افزارهای هوشمند خود میزان آلاینده بودن خودروها را تشخیص داده و در صورت وجود نقص فنی در آنها علاوه بر اعمال قانون  پلاک آنها فک شده و پس از  نصب پلاک تعمیری موظف می شوند ظرف 48 ساعت به یکی از تعمیرگاه های مجاز مراجعه و نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام و سپس به پلیس راهور مراجعه و پلاک خودروی خود را دریافت کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: همچنین خودروهایی که فاقد معاینه فنی باشند هم توسط کارشناسان پلیس راهور و هم به وسیله دوربین های هوشمند سطح شهر مورد اعمال قانون قرار می گیرند که مبلغ جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی نیز برای هر بار تردد در شهر 50 هزار تومان است به گونه ای که اگر یک خودروی فاقد معاینه در روز 10 بار در سطح شهر تردد کند 10 بار توسط دوربین ها جریمه خواهد شد و ممکن است و همین طور بر مبلغ جریمه های آن افزوده شود.

سرهنگ زارع  تصریح کرد: البته اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی مختص این ایام نبوده و در تمام طول سال توسط دوربین های نظارتی سطح شهرانجام می شود و بنابر این به رانندگان توصیه می کنیم قبل از پایان مدت اعتبار معاینه فنی خود به یکی از مراکز معاینه فنی در سطح شهر مراجعه و نسبت به اخذ مجدد آن اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه