English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد؛

راه‌اندازی ۲ خط ویژه معاینه فنی موتورسیکلت در اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از راه‌اندازی دو خط معاینه فنی موتورسیکلت‌ در شهر اصفهان خبرداد.

راه‌اندازی ۲ خط ویژه معاینه فنی موتورسیکلت در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات اداره رهنمایی و رانندگی استان در برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اظهار داشت: برابر مصوبات کمیته اضطرار آلودگی استان، در هفته گذشته محدودیت‌های عبور و مرور و اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل اعمال شد اما متاسفانه طبق آمارهای به دست آمده میزان برخورد با خودروهایی که طرح زوج و فرد را نقش کرده و یا فاقد معاینه فنی هستند، افزایش یافته است.

وی افزود: اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی در تمامی معابر شهر اصفهان، توسط دوربین‌ها ثبت و ضبط شده و قانون اجرا می‌شود و اگر خودرویی فاقد معاینه فنی باشد و در سطح شهر تردد کند، هر 24 ساعت یک بار مشمول جریمه می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: میزان برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و آلاینده در سطح شهر اصفهان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 23 درصد افزایش یافته اما متاسفانه شرایط آلایندگی کماکان پایدار مانده است.

این مقام انتظامی با اشاره به مصوبه معاینه فنی موتورسیکلت‌ها گفت: معاینه فنی موتورسیکلت‌ها مصوب شده و شهرداری مکلف شد تا دو خط معاینه فنی ویژه موتورسیکلت‌ها را احداث کند که این اتفاق افتاده و در حال حاضر منتظر کد سیمفا هستند. از کسانی که دارای موتورسیکلت هستند، درخواست داریم به مراکز معاینه فنی رجوع کرده و معاینه فنی را دریافت کنند. علاوه بر این باید حتماً یک سری الزامات برای موتورسیکلت ایجاد شود تا دارندگان این وسیله نقلیه هم مجبور شوند برای گرفتن معاینه فنی قدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه