English

فعالیت ۳ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و موتورسیکلت در قم

رئیس اداره فنی و نظارت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: سه مرکز معاینه فنی قدس به سمت سلفچگان، مرکز معاینه فنی جمکران در محدوده مسجد مقدس جمکران و مرکز معاینه فنی ترمینال جنب پایانه مسافربری در قم بوده و هرکدام دو لاین برای معاینه فنی خودروهای سبک و یک لاین برای موتورسیکلت دارند.

فعالیت ۳ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و موتورسیکلت در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید صابر مؤمنی در حاشیه آغاز به کار طرح اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی، با اشاره به راه‌اندازی سامانه سیمفا در شهر قم اظهار داشت: در حال حاضر سه مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در شهر قم فعالیت می‌کنند که هرکدام یک خط نیز برای معاینه فنی موتورسیکلت دارند.

وی مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در قم را اعلام کرد و افزود: مرکز معاینه فنی قدس به سمت سلفچگان، مرکز معاینه فنی جمکران در محدوده مسجد مقدس جمکران و مرکز معاینه فنی ترمینال جنب پایانه مسافربری قم بوده و هرکدام دو لاین برای معاینه فنی خودروهای سبک و یک لاین برای موتورسیکلت دارند.

رئیس اداره فنی و نظارت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: خودروهای صفرکیلومتر بعد از چهار سال و خودروهای عمومی مانند تاکسی‌ها نیز بعد از یک سال جهت دریافت معاینه فنی می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

وی به اجرای طرح محدوده کاهش تردد اشاره و عنوان کرد: با اجرای این طرح خودروها و موتورسیکلت‌هایی که در محدوده طرح ترافیک و محدوده هسته مرکزی شهر تردد دارند توسط دوربین‌های پلاک خوان و سامانه LEZ ازنظر داشتن معاینه فنی بررسی‌شده و در صورت نداشتن معاینه فنی معتبر توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

مؤمنی در پایان تأکید کرد: تا زمان اتصال تمام دوربین‌های سطح شهر به سامانه تنها به خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی معتبر اخطار داده می‌شود و با اجرای کامل این طرح، سامانه به‌صورت هوشمند اعمال قانون کرده و جریمه مستمر برای این خودروها و موتورسیکلت‌ها صادر خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه