English

سازمان ترافیک شهرداری قم از برنامه‌های مرتبط با اصلاح رفتارهای ترافیکی حمایت میکند

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: سازمان ترافیک شهرداری قم از برنامه‌های مرتبط با اصلاح رفتارهای ترافیکی حمایت میکند.

سازمان ترافیک شهرداری قم از برنامه‌های مرتبط با اصلاح رفتارهای ترافیکی حمایت میکند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حسین شعبان زاده در حاشیه برگزاری همایش دوچرخه‌سواری که به مناسبت گرامیداشت روز قم برگزار شد اظهار داشت: امروز قم به یُمن حضور سراسر نور حضرت معصومه(س)، از مدارج بالای معرفتی، علمی، تقوا و… برخوردار است و باید قدردان زندگی در شهر قم باشیم.
وی با بیان اینکه برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در کنار ایجاد نشاط در بین نسل‌های مختلف سبب اصلاح رفتار ترافیکی نیز می‌شود، ابراز کرد: امروزه توجه به دوچرخه به‌عنوان یک حمل‌ونقل پاک و یک مدل حمل‌ونقلی بیش از گذشته مورد توجه قرار دارد و باید با گسترش این برنامه‌ها، سبب تشویق بیشتر استفاده از دوچرخه در جامعه شد.
سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: سازمان حمل‌ونقل در برنامه‌ها و همایش‌های مرتبط با رفتار ترافیکی مشارکت داشته و از برگزاری این‌گونه برنامه‌ها حمایت می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه روز ۲۶ آذرماه به‌عنوان روز حمل‌ونقل در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: از نهادها و دستگاه‌های مختلف برای برنامه‌ریزی و مشارکت در برنامه‌های این روز دعوت می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی