English

بهره‌مندی شهروندان از خدمات اتوبوسرانی هوشمند افزایش یافته است

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از افزایش بهره‌مندی شهروندان از خدمات اتوبوسرانی هوشمند خبرداد.

بهره‌مندی شهروندان از خدمات اتوبوسرانی هوشمند افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسعود طبیبی در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد، با قدردانی از اعتماد شهردار قم اظهار داشت: علاوه بر اجرای برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت، برنامه پیش‌بینی‌شده این بوده که در یکسال آینده باید قم را به شهر الگو در سامانه حمل‌ونقل هوشمند و سنجش عملکرد تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از این سامانه‌ها مثل ردیابی اتوبوس‌ها وجود دارد، اما استفاده لازم از آن نشده است، خاطرنشان کرد: باید طوری اجرای این طرح‌های هوشمند را دنبال کنیم که  تمام سنین مختلف بتوانند با بهره‌گیری از سامانه‌های اینترنتی هوشمند، بررسی کنند کدام خط چه زمانی در چه ایستگاهی است و چه زمانی نیز حرکت می‌کند.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم یادآور شد: همچنین باید در اجرای طرح‌های مختلف حوزه حمل‌ونقل ترافیک جهت‌گیری را به سمت خرید خدمت ببریم تا در این زمینه نیز بتوان به شهروندان خدمات بیشتر و بهتری را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار، شهر قم را تا یک سال آینده به بسیاری از سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل و ترافیک مجهز کنیم، گفت: همچنین باید از این روش برای جان شهروندان ارزش قائل شده و به دنبال کاهش تلفات و خسارت‌های ناشی از تصادفات باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی