English

سرپرست جدید سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم منصوب شد

دکتر سقائیان نژاد شهردار کلانشهر قم، در حکمی حسین شعبان‌زاده را به‌عنوان سرپرست جدید سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم منصوب کرد.

سرپرست جدید سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن حکم سیدمرتضی سقائیان‌نژاد برای سرپرست جدید سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به شرح زیر است:

نظر به‌مراتب تعهد و تجارب اجرایی جنابعالی؛به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم منصوب می‌شوید.

اهتمام به عملیاتی نمودن سیاست‌های حوزه معاونت حمل‌ونقل در زمینه تسهیل عبور و مرور شهری روان و ایمن،‌تقویت و گسترش کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی‌،ترویجی و آموزشی به‌منظور تقویت فرهنگ شهروندی در حوزه ترافیک شهری بر اساس راهبردهای جامع و یکپارچه سیستم حمل‌ونقل درون‌شهری،‌ضمن هماهنگی و همسویی با سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی ۱۴۰۴ مورد تأکید و انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در کنف عنایات حضرت ولیعصر(اروحنا له الفدا) در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و خدمت به زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت(سلام‌الله علیها) گام‌های مؤثری برداشته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه