English

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد:

آغاز فرایند شناسایی و معرفی معلمان نمونه در استان اصفهان

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان از آغاز فرایند شناسایی و معرفی معلمان نمونه از امروز شنبه ۳۰ دی‌ماه در استان اصفهان خبرداد.

آغاز فرایند شناسایی و معرفی معلمان نمونه در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهران اسدی با اشاره به آغاز فرایند شناسایی معلمان نمونه در استان اصفهان، اظهار داشت: در راستای هدف عملیاتی شمارهٔ ۱۰ و راهکار شمارهٔ ۲-۸ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و باتوجه‌به لزوم تکریم جایگاه والای معلم در جامعه و باهدف معرفی معلمان الگو و اعتلای فرهنگ عمومی تکریم و قدردانی از معلمان و همچنین تقویت روحیه خودباوری در معلمان، همانند سنوات قبل برنامه شناسایی و معرفی معلمان نمونه از روز شنبه ۳۰ دی‌ماه در مدارس سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: امسال این فرایند زودتر از سال‌های قبل و در بستر پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش «My.medu.ir» انجام می‌شود؛ مدیران تمام مدارس می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور از طریق «سکوی هوشمند مدیران» این فرایند را طبق شیوه‌نامه انجام دهند.

اسدی افزود: در این فرایند سعی شده است بستری برای شناسایی معلمانی که از حیث عملکردی با داشتن وجدان کاری بالا، مسئولیت‌پذیری زیاد، پشتکار، خلاقیت و ابتکار عمل و اخلاق‌مداری برجسته باشند، فراهم شود تا ضمن معرفی آنها به جامعهٔ آموزش و پرورش به‌عنوان الگو، به تشویق و ترویج این بعد از فرهنگ بپردازد.

وی بیان داشت: این فرایند به‌گونه‌ای طرح‌ریزی‌شده تا با بهره‌گیری از نظرات دانش‌آموزان، اولیای، همکاران هم پایه و هم‌رشته، مدیران و ارزیابان مجرب از طریق مصاحبه و مشاهده، به تجزیه‌وتحلیل موارد فوق از زوایای مختلف عملکردی معلمان در ابعاد شخصیتی، نگرشی، توانمندی، مهارتی، تخصصی و حرفه‌ای بپردازد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: این فرایند در سطوح مختلف مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری انجام خواهد گرفت که شرح مبسوط آن به نواحی و مناطق ابلاغ شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه