English

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش :

صلاحیت معلمی بیش از ۵۵۰۰ داوطلب استان سنجیده شد

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال جاری سنجش بیش از ۵۵۰۰ داوطلب که با اعلام نتایج آزمون استخدامی، قبول شده بودند، در ۶۰ آموزشگاه سطح شهر اصفهان به‌عنوان حوزه‌های ارزیابی انجام شد.

صلاحیت معلمی بیش از ۵۵۰۰ داوطلب استان سنجیده شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهران اسدی در خصوص تجهیز و آماده‌سازی آموزشگاه‌ها جهت ارزیابی تکمیلی، اظهار داشت: در سال جاری سنجش بیش از ۵۵۰۰ داوطلب که با اعلام نتایج آزمون استخدامی، قبول شده بودند، در ۶۰  آموزشگاه سطح شهر اصفهان به‌عنوان حوزه‌های ارزیابی انجام شد.

وی ادامه داد: این آموزشگاه‌ها که با بررسی ساختار فیزیکی و موقعیت جغرافیایی تعیین شدند و با حضور ۱۳۶ گروه ارزیابی عهده دار تشخیص صلاحیت داوطلبان برای شغل معلمی بودند.

اسدی بیان داشت: سنجش صلاحیت داوطلبان شغل معلمی با رویکرد جدید که در قالب فرایند ارزیابی تکمیلی انجام شد، نیازمند فضای متناسب، به‌ منظور تشکیل گروه‌های ارزیابی بود که با تلاش شبانه‌روزی و همکاری عوامل مدارس و حوزه ستادی نواحی این مهم دست‌یافتنی شد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه، گروه‌های ارزیابی باید تجهیزات و چیدمان خاصی داشته باشد تا ارزیابان بتوانند به‌درستی توانمندی و مهارت‌های داوطلبان را سنجش کنند، گفت: در این راستا تمام گروه‌های حوزه‌های ارزیابی مجهز به امکاناتی از قبیل لپ‌تاپ، پرینتر، اسکنر، وسایل سرمایشی و... شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بیش از ۱۴۰۰ نفر به عنوان ارزیاب و عوامل حوزه ارزیابی در حدود سه ماه به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت بوده‌اند تا این مهم به سرانجام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه