English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

استان اصفهان در جایگاه دوم جشنواره جوان خوارزمی قرار گرفت

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نتایج جشنواره جوان خوارزمی اعلام شد و اصفهان پس از سال‌ها رتبه دوم کشور را کسب کرد که اقدامی بسیار مهم و بزرگ بوده است.

استان اصفهان در جایگاه دوم جشنواره جوان خوارزمی قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدرضا ابراهیمی، در برنامه رادیویی سلام اصفهان  ضمن آغاز سال نو میلادی، اظهار داشت: در آستانه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج‌قاسم سلیمانی قرار داریم و برای این موضوع برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم نظیر ویژه‌برنامه دختران حاج‌قاسم را به‌صورت همایش در گلستان شهدا برنامه‌ریزی کرده‌ایم؛ پویش عمو قاسم و اعزام به مرقد مطهر وی از جمله برنامه‌های است که در پیش گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی نیازمند پرداختن است و در آموزش و پرورش تمهیدات مختلفی برنامه‌ریزی‌شده تا سلوک و روش و منش این شهید بزرگوار میان دانش‌آموزان ترویج داده شود و آگاهی لازم برای کودکان و نوجوانان ایجاد شد.

ابراهیمی اذعان داشت: نتایج جشنواره جوان خوارزمی اعلام شد و اصفهان پس از سال‌ها رتبه دوم کشور را کسب کرد که اقدامی بسیار مهم و بزرگ بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: امتحانات دی‌ماه را در دستور کار داریم و باتوجه‌به غیرحضوری شدن مدارس در تعدادی از شهرها و شهرستان‌ها از جمله شهر اصفهان که موجب اختلالاتی در فرایند تعلیم و تربیت شد، اهتمام ویژه‌ای باید عموم مردم داشته باشیم تا این فرایند به نحو مطلوبی برگزار شود؛ امتحانات از هفته سوم دی‌ماه آغاز خواهد شد.

وی گفت: در سال‌های گذشته استخدام‌های را داشته‌ایم ازجمله سال جاری که دو مورد استخدام داشتیم و برای سال آینده مقرر است تا فراخوان استخدام از حوزه وزارت اعلام شود و امتحان به‌صورت جامع برگزار می‌شود به این معنی که آموزش ابتدایی، متوسطه و پرورشی یکجا آزمون خواهند داد و در انتخاب رشته موردنظر را انتخاب می‌کنند.

ابراهیمی ابراز داشت: سهمیه آزمون استخدامی ظرفیت قابل‌توجهی است و متعاقب آن را استان به همین صورت است و علاقه‌مندان به معلمی، مربی پرورشی، مشاوره، مربی بهداشت و مربی تربیت‌بدنی سایت آموزش و پرورش را رصد کنند تا از ثبت‌نام جا نمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: منابع آزمون عمومی در سایت آموزش و پرورش و سایت سنجش موجود است و منابع اختصاصی هم متناسب با رشته شرکت‌کننده تعیین شده است و شرایط عمومی و اختصاصی هم به‌زودی اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه