English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

برگزاری بیش از ۳۰۰ مورد ملاقات مردمی طی ۹ ماهه امسال در شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از برگزاری بیش از 300 مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان اصفهان طی 9 ماهه امسال خبرداد.

برگزاری بیش از 300 مورد ملاقات مردمی طی 9 ماهه امسال در شرکت گاز استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسکری  گفت: در راستای تکریم مراجعین و پاسخگویی به درخواستهای مردم شریف استان،تعداد 304 مورد دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با هم استانی ها طی 9 ماهه سال جاری برگزار شد.

وی هدف از دیدار چهره به چهره با مردم را بررسی موضوعات مرتبط با گازرسانی و تامین ایمن و مستمر این انرژی پاک و اقدام فوری برای حل آنان در چارچوب قانون در راستای مدیریت موثر، کارآمد و جهادی عنوان کرد.

این مقام مسئول افزود:، یکی از استراتژی های محوری شرکت گاز استان اصفهان ، سرآمدی در عملیات و ارتقاء بهره وری و همچنین پاسخگویی سریع و صریح به درخواست های مردم و ارتقاء رضایت مندی همکاران و مشترکین است و اجرای صحیح اصول تکریم ارباب رجوع و حمایت از ارزش های والای انسانی را درپی دارد.

عسکری، ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت افزایش ارتباط و تعامل با مردم جهت پیگیری و رفع مشکلات و درخواست‌های آنها، از آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعین محترم و مرتفع شدن مشکلات آنان به عنوان مهمترین مزیت دیدارهای چهره به چهره نام برد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی اختصاص داده می شود و تمامی مشترکین و متقاضیان شرکت گاز استان اصفهان، می توانند بصورت حضوری مشکلات خود را با مدیرعامل این شرکت بصورت مستقیم مطرح نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه