English

طی ۹ ماهه امسال صورت گرفت؛

بهره مندی بیش از ۲۹ هزار و ۵۰۰ مشترک از نعمت گاز طبیعی در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در 9 ماهه سال جاری بیش از 29 هزار و 500 مشترک از نعمت گاز طبیعی در سطح استان اصفهان بهره مند شدند.

بهره مندی بیش از 29 هزار و 500 مشترک از نعمت گاز طبیعی در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسکری گفت: در 9 ماهه سال 1402 بیش از 29 هزار و 500 مشترک از نعمت گاز طبیعی در سطح استان پهناور اصفهان بهره مند شدند که از این تعداد 25 هزار و 441 مشترک شهری و 4 هزار و 89  مشترک روستایی به جمع مشترکین این شرکت پیوستند.

وی افزود: در همین مدت، بیش از 10 هزار انشعاب نیز نصب شده است که از 8 هزار و 291 انشعاب شهری و 2 هزار و 110 انشعاب روستایی در سطح این استان نصب شده است.

عسکری گفت: با همت و تلاش های انجام شده در این شرکت در 9 ماهه سال جاری، 531 کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه در سطح استان اصفهان اجرا شده است.

وی اظهار داشت: به جهت تحقق شعال سال در راستای مهار تورم و رشد تولید به بیش از 784 واحد تولیدی و صنعتی مطابق مصوبه شورای اقتصاد، گازرسانی انجام گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: تاکنون به 114شهر و بیش از 1500 روستا و مکان مزرعه در سطح استان اصفهان گازرسانی انجام گردیده و ماموریت و رسالت این شرکت، تامین گاز طبیعی ایمن و پایدار مشترکین خانگی، تجاری و صنعتی و نیروگاهی این استان پهناور می باشد.

همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان از کلیه هم استانی های فهیم و بافرهنگ تقاضا نمود که با رعایت دمای آسایش 21 – 18 درجه مدیریت بهینه مصرف گاز را رعایت نمایند و به ازای کاهش هر 1 درجه سانتیگراد دمای ساختمان ها 6% در مصرف این انرژی ارزشمند صرفه جویی نموده و امکان بهره مندی کلیه هم استانی ها و هموطنان عزیز را از این موهبت خدادادی بویژه در فصول سرد فراهم نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه