English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

۷ میلیون متر مربع فضای گرمایشی سطح استان اصفهان بهینه سازی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از بهینه سازی بیش از 7 میلیون متر مربع فضای گرمایشی سطح استان اصفهان خبر داد.

7 میلیون متر مربع فضای گرمایشی سطح استان اصفهان بهینه سازی شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،ابوالقاسم عسکری با اشاره به طرح ملی بهینه سازی موتورخانه ها گفت: این طرح از سوی شرکت ملی گاز ایران در حال اجرا می باشد و استان اصفهان با بهینه سازی بیش از 14 هزار واحد موتورخانه با مساحت گرمایشی بیش از 7 میلیون متر مربع، پیشتاز بهینه سازی در کشور بوده که بطور متوسط منجر به کاهش 25 درصدی مصرف گاز گردیده است.

وی افزود: با اجرای طرح بهینه سازی سیستم های گرمایشی در استان تاکنون حدود 13300 واحد موتورخانه در قالب طرح ملی بهینه سازی موتورخانه ها و در حدود 700 واحد موتورخانه نیز در قالب تفاهم نامه وزارت نفت و آموزش و پرورش بهنیه سازی شده است که در این میان بهینه سازی 28 بیمارستان و کلینیک،101 اشتراک دانشگاهی و آموزشی و 22 هتل و محل گردشگری و... جزء مشترکین بهینه شده هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: خوشبختانه به علت ظرفیت کارشناسی و مدیریتی بهینه سازی در سطح استان، آیین نامه های اجرایی طرح در حال بروز رسانی بوده و در آینده نزدیک طرح های جدید بهینه سازی با خدمات گسترده تر به طرح های قبلی افزوده خواهد شد.

وی، با اشاره به سیاست های شرکت گاز استان اصفهان در خصوص فرهنگ سازی مصرف گاز در تمامی بخش های مسکونی، تجاری و اداری افزود: در همین راستا نیز تعداد ۲۳ تفاهم نامه با سازمان ها، نهادها، دانشگاه ها، صداوسیما، آموزش و پرورش و… منعقد شده است و شرکت گاز استان اصفهان نیز به عنوان رتبه اول در بین ۳۱ استان کشور در اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه ها در مراکز گردشگری و هتل ها نیز توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تجلیل بعمل آمده است.

این مقام مسئول گفت: این طرح از سوی شرکت ملی گاز ایران در حال اجرا می باشد و مردم شریف استان، ادارات و سازمان های استان می توانند جهت بهینه سازی موتورخانه های قدیمی ساختمان های خود در سایت شرکت ملی گاز ایران به آدرس https://goc.nigc.ir ثبت نام و از مزایای این طرح به صورت رایگان استفاده نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه