English

تقدیر مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به عنوان بسیجی نمونه

استاندار و فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تقدیر نمودند.

تقدیر مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به عنوان بسیجی نمونه
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به عنوان بسیجی نمونه با اهدای لوح تقدیر، تشکر نمودند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، درپی دریافت این لوح تقدیر، ضمن تشکر از زحمات همه جانبه سپاه و بسیج در تمام عرصه های فرهنگی و امنیتی، بیان داشت: بی شک امنیت و آرامش ایران اسلامی، مرهون ایثارگری و از جان گذشتگی شهدای این مرز و بوم است و باید تا می‌توان این جایگاه را قدر دانست.

ابوالقاسم عسکری گفت: بسیج حاصل بصیرت ، دور اندیشی و هوشمندی رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود که در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ تاسیس و عملیاتی شد و اکنون پس از گذشت سالیان متمادی نتایج آن به خوبی درک میشود سالروز فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج و ارتش ۲۰ میلیونی شجره طیبه ای است که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع در طول این سالها آبیاری شد و اکنون به درختی تنومند و مقاوم تبدیل شده است.

وی افزود: نیروی مردمی بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی در برهه های حساس، خوش درخشیده و همواره در راستای صیانت از کیان انقلاب و نظام ،اسلامی نقش تاثیرگذاری ایفا کرده است. بدون شک ،بسیج این لشگر مخلص خدا که در سالهای جنگ تحمیلی در لباس رزم و در دوران پس از جنگ در قالب سازندگی به کشور خدمت می کرد، اکنون نیز در دوره جنگ نرم و نبرد اقتصادی به عنوان یک الگوی کار آمد اسلامی این توانمندی را دارد که تحت هدایت رهبری فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا  حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) علاوه بر تداوم اقدامات سازندگی، پرچمدار تقویت استحکام درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد

این مقام مسئول، با اشاره به افتخار وجود ۱۰ شهید، 79  اسیر، آزاده و جانباز، 35 رزمنده و 37 فرزند شهید درخانواده شرکت گاز استان اصفهان ،تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نباید به برگزاری کنگره‌ها و آئین‌های بزرگداشت خلاصه شود و باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین این مهم برای نسل جوان اهتمام جدی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خاطر نشان ساخت: این شرکت طی سال های اخیر به مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه های مختلف توجه نموده و موفقیت خود را در این زمینه مدیون صدها نفر همکاران عزیز بسیجی است که در هر زمان به بهترین وجه ایفای نقش داشته اند .

در متن این لوح تقدیر آمده است:

برادر بسیجی جناب آقای ابوالقاسم عسکری

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان

بسیج در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی همواره مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور بودهو تعبیر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) براستی که بسیج لشکر مخلص خداست چرا که این ظرفیت ارزشمند و بی بدیل هرگاه در صحنه حضور یافته همواره منشا برکات و خدمات ارزنده و حماسه سازی ها و افتخارآفرینی های قراوان بوده است.

بدینوسیله مراتب سپاس خود را نسبت به شما که به عنوان بسیجی نمونه سال ۱۴۰۲ در سطح رده های بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی استان اصفهان برگزیده شده اید، اعلام داشته و رجاء واثق داریم با عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) تحت فرماندهی فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای همچون گذشته در پاسداری از آرمان های والای امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی موفق و منصور باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه