English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد؛

بیش از ۷۰ هزار مورد تماس طی ۹ ماهه امسال با مرکز حوادث شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از پاسخگویی به بیش از 70 هزار و 300 مورد تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث 194 شرکت، طی نه ماهه سال جاری خبر داد.

بیش از 70 هزار مورد تماس طی 9 ماهه امسال با مرکز حوادث شرکت گاز استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسکری از پاسخگویی به بیش از 70  هزار و 300 مورد تماس تلفنی توسط واحد امداد این شرکت در نه ماهه سال جاری خبر داد و گفت: از مجموع 70 هزار و 300 تماس گرفته شده با مرکز ۱۹۴ شرکت گاز استان اصفهان در نه ماهه سال جاری 27 هزار و 68 مورد تماس عملیاتی و43 هزار و 307 مورد تماس غیر عملیاتی بوده است.

عسکری درباره  اولویت تماس ها گفت: این تماس ها در سه سطح عادی، فوری و خیلی فوری تقسیم می شوند که از این تعداد بیش از 20 هزار تماس عادی، 5 هزار تماس فوری و 414  تماس، جزء تماس های خیلی فوری بوده است.

وی اظهار داشت: سامانه ۱۹۴ علاوه بر امداد خودرویی با بهره گیری از نیروهای امداد موتورسوار، باتوجه به ترافیک موجود در برخی از مناطق کلان شهر اصفهان، زمان امدادرسانی را به حداقل ممکن رسانده است که این اقدام احتمال بروز خطرات را به طور چشمگیری کاهش داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به منظور رسیدن سریع به محل حادثه در کوتاهترین زمان ممکن، تمامی خودروها و موتورهای امدادی مجهز به سیستم موقعیت یاب آنلاین(GPS) می باشند که تمام فعالیت های آنها از طریق مرکز پیام ۱۹۴، رصد و گزارش کار آنها بصورت آنلاین در سیستم ثبت می گردد.

این مقام مسئول گفت: اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریت های گاز ۱۹۴ در تمام ساعات شبانه روز به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به مشترکین محترم گاز طبیعی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه