English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبرداد؛

کسب رتبه اول کمیته امداد استان اصفهان در ایجاد فرصت های شغلی / ایجاد ۸ هزار و ۲۳۱ شغل برای مددجویان

کمیته امداد استان اصفهان رتبه اول کشور در ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان تحت حمایت را به خود اختصاص داده است.

کسب رتبه اول کمیته امداد استان اصفهان در ایجاد فرصت های شغلی  / ایجاد ۸ هزار و ۲۳۱ شغل برای مددجویان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با تشریح عملکرد این نهاد در ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، با تمرکز بر تسهیل شرایط ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان، ۸ هزار و ۲۳۱ فرصت شغلی فراهم شده که در این زمینه استان اصفهان رتبه اول کشور را کسب کرده است.

کریم زارع به اجرایی شدن ۵ هزار و ۹۴۸ طرح مددجویی با مشاوره و هدایت شغلی اشاره داشت و ادامه داد: مددجویان با مراجعه به کارشناسان حوزه اشتغال و اخذ مشاوره، در مسیر آموزش مهارت ها، دریافت تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه و راه اندازی طرح های مختلف در زمینه های متنوع قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه طرح های راهبری شغلی یکی از مطمئن ترین مسیرهای اشتغال پایدار مددجویان است، افزود: امسال هزار و ۸۲۸ مددجوی، جویای کار با معرفی به راهبران و کسب آموزش های مرتبط به عرصه بازار کار وارد شدند.  

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه معرفی متقاضیان حائز شرایط به مراکز کاریابی نیز یکی دیگر از مسیرهای ایجاد اشتغال مددجویان است، گفت: ۴۵۵ مددجو از این طریق و با شرایط دریافت حقوق و مزایای اداره کار در شرکت ها و بنگاه های اقتصادی مشغول به فعالیت شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه