English

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت؛

ایجاد بیش از ۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: امسال تاکنون برای اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، ۳ هزار و ۶۶۲ فرصت شغلی ایجاد شده است.

ایجاد بیش از ۳ هزار  فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به فرصت های شغلی ایجاد شده در سال جاری، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ هزار و ۶۶۲ فرصت شغلی با هدایت و مشاوره، استفاده از طرح های راهبران شغلی و معرفی به مراکز کاریابی، برای مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.

وی تعداد مددجویان مشغول بکار شده در طرح های راهبران شغلی را ۶۷۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: تمرکز این طرح بیشتر برای حمایت از سرپرستانی که توانایی اشتغال خارج از منزل را ندارند و زنان سرپرست خانوار است تا امکان تربیت و آموزش فرزندان و حتی نگهداری همسران بیمارشان در کنار اشتغال برای آنها فراهم شود.  

رضایی همچنین با اشاره به تسهیلات ارائه شده به طرح های مددجویی، افزود: در این مدت به ۳ هزار و ۵۷۲ طرح مددجویی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال با ارزشی بالغ بر ۳۹۹ میلیارد و ۱۲۹ میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه آموزش موثرترین راه برای قرارگیری مددجویان در ریل اشتغال است، گفت: برای ورود افراد تحت حمایت به بازار کار بیش از ۸۴۰ نفر دوره آموزشی از ابتدای سال جاری تاکنون برگزار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه