English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: در مدت 5 ماهه نخست امسال برای بیش از هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان فرصت های شغلی ایجاد شده است.

ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با ارائه گزارشی از روند فعالیت های حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد برای توانمندسازی مددجویان، اظهار داشت: در 5 ماهه نخست امسال برای هزار و 40 مددجوی مستعد اشتغال، فرصت های شغلی فراهم شده است.

وی با اشاره به طرح های قابل ارائه این نهاد به مددجویان، ادامه داد: تعداد 188 نفر از مددجویان در طرح های راهبری شغلی در زنجیره تولید محصولات قرار گرفته و وارد بازار کار شدند، همچنین 780مددجوی مستعد نیز با هدایت شغلی و دریافت تسهیلات اشتغال به عرصه های شغلی متفاوت ورود کرده اند.

زارع همچنین به مسیر دیگری از طرح های امداد برای خودکفایی و ایجاد زمینه اشتغال مددجویان اشاره داشت و افزود: 72 نفر از مددجویان نیز از طریق معرفی مراکز کاریابی به شرکت ها و بنگاه های اقتصادی سطح استان مشغول به کار شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان، با تاکید به اهمیت خودکفایی مددجویان و نیازمندان و تامین زندگی شرافتمندانه و تقویت اعتماد به نفس این قشر از طریق زمینه سازی لازم برای ایجاد اشتغال، گفت: این نهاد با انجام مشاوره، ارائه آموزش های مقدماتی و حرفه ای به مددجویان تحت حمایت و معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات اشتغال، شرایط مناسبی در مسیر ایجاد، راه اندازی و پایداری اشتغال مددجویان فراهم می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه