English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

ایجاد بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال جاری تاکنون برای ۶ هزار و ۵۷۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان فرصت شغلی، فراهم شده است.

ایجاد بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، احمد رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای ایجاد ۶ هزار و ۲۸۶ فرصت شغلی، اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی با تاکید براینکه مراکز کاریابی در ایجاد اشتغال مددجویان با این نهاد همکاری دارند، ادامه داد: علاوه بر طرح های اشتغال که با مشاوره، آموزش و پرداخت تسهیلات اجرا شده است، در این مدت تعداد ۲۹۲ مددجو نیز که توانایی فعالیت در شرکت ها و بنگاه های اقتصادی را دارند با معرفی مراکز کاریابی مشغول به کار شده اند.

 رضایی، آموزش مهارت را مسیر قابل اهمیتی برای اشتغال و پایداری آن مطرح کرد و افزود: امسال تاکنون ۱۹۵۸ نفر از خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان ۵ دهک پایین درآمدی جامعه در دوره های آموزش مهارتی در زمینه های مختلف شرکت کرده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، همچنان با تاکید بر ارائه بسته های تشویقی به کارفرمایان در جذب نیروی کار از میان مددجویان، گفت: این طرح با استقبال کارفرمایان کارگاه های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی در سطح استان، روند رو به رشدی برای اشتغال خانوارهای تحت حمایت ایجاد کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه