English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

عملیات اصلاح و نوسازی شبکه توزیع آب روستاهای شهرستان فلاورجان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اجرای عملیات اصلاح و نوسازی شبکه اب روستاهایی با قدمت بیش از۳۰ سال در این شهرستان خبرداد.

عملیات اصلاح و نوسازی شبکه توزیع آب روستاهای شهرستان فلاورجان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین اکبریان در بیست و هفتمین سفر شهرستانی کاروان دولت مردمی در فلاورجان اعلام کرد: بخشی از شبکه داخلی توزیع آب روستاهای شهرستان که قدمتی بیش از ۳۰ سال دارد و فرسوده شده مورد اصلاح و بازسازی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اصلاح شبکه فرسوده آب در روستاها مشارکت دهیاری ها را می طلبد تصریح کرد: مقررشد در سال جاری با مشارکت دهیاری ها ۱۰ کیلومتر اصلاح شبکه توزیع آب در تعدادی از روستاهای شهرستان فلاورجان عملیاتی شود.

این مقام مسئول به احداث مخازن ذخیره آب روستاها اشاره کرد و تصریح کرد: در سال گذشته ۲ باب مخزن هزارمترمکعبی مجتمع فخرآباد که تعدادی از روستاهای شهرستان فلاورجان را تحت پوشش قرار می دهد احداث شد و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

اکبریان خاطرنشان کرد: در حال حاضر احداث ۲۵ هزار متر مکعب مخزن در سطح استان توسط شرکت آبفا اصفهان  در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان به طرح بهسازی و اصلاح ایستگاه های پمپاژ کلیشاد،سودرجان، نرگان و گارماسه اشاره کرد و اظهار داشت:برای بهسازی و احداث ایستگاههای پمپاژ آب باید اعتبارات مورد نیاز تامین شود و هم اکنون آبفای استان اصفهان پی گیر تخصیص اعتبارات لازم در این زمینه است.

اکبریان در خصوص تهیه طرح مطالعاتی و تکمیل شبکه فاضلاب مناطق، جوجیل ،هویه، ابریشم، کلیشاد، سودرجان، شهرک شقایق ، تکاب و محله قلعه شیخ اشترجان، بهاران،طاد،زازران، فلاورجان و پیربکران گفت: در حال حاضر از ۱۱ شهر در منطقه فلاورجان ۳ شهر ان صد در صد تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد و ۳۰ درصد ساکنان شهر قهدریجان هم از خدمات شبکه فاضلاب برخوردار هستند و نیز عملیات اجرای شبکه فاضلاب در ۱۶ روستای این منطقه به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد رسیده است این در حالیست که به منظور اجرای طرح های توسعه فاضلاب در این منطقه در ابتدا بایدمنابع مالی ان تامین شود که انتظار می رود این امر مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه