English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی :

بیش از ۶۰۰۰ نفر از ساکنان روستای مرزیجران از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی گفت: وضعیت آب در روستای مرزیجران بهبود یافت و بیش از 6000 نفر از ساکنان روستای مرزیجران از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

 بیش از 6000 نفر از ساکنان روستای مرزیجران از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، حشمت اله عباسی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت : مشکل تامین پایدار آب شرب روستای مرزیجران با احداث و بهره برداری از مخزن ۵٠٠ متر مکعبی آب برطرف شد.

 وی از پایان عملیات اجرایی احداث مخزن ذخیره آب شرب روستای مرزیجران  خبر داد و اظهار داشت : به منظور افزایش حجم ذخیره آب در روستای مرزیجران و جداسازی زونبندی شبکه توزیع آب در این روستا ، مخزن ذخیره آب بتنی با حجم 500 متر مکعب ساخته شد.

 عباسی در ادامه تصریح کرد: روستای مرزیجران در بخش مرکزی این شهرستان و در ۴ کیلومتری غرب اراک با جمعیتی در حدود 2 هزار و 400 مشترک از خدمات آب و فاضلاب بهرمند می باشد و در پی خشکسالی های اخیر و کاهش منابع آبی طی سالهای اخیر روستای مرزیجران با مشکل کم آبی مواجه گردیده که با اقدامات متعدد مشکلات کم آبی در این روستا برطرف و رضایتمندی ساکنین مرزیجران فراهم شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی گفت : احداث یک باب  مخزن دو قلوی ۵۰۰ مترمکعبی آب را با اعتباری بالغ بر سی و هفت میلیارد ریال ازجمله فعالیت هایی ست که در استای بهبود وضعیت منابع آبی و افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب و امکان زون بندی شبکه توزیع آب روستا ، اجرا گردید.و اکنون در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

عباسی  اصلاح 2320 متر از شبکه آب رسانی و خطوط انتقال را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای تامین آب پایدار در این روستا عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه