English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

اجرای طرح تقویت شبکه توزیع آب بزرگراه شهید چمران و خیابان مولوی درشهراصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: طرح تقویت شبکه توزیع آب بزرگراه شهید چمران و خیابان مولوی شهراصفهان اجرایی می شود.

اجرای طرح تقویت شبکه توزیع آب بزرگراه شهید چمران و خیابان مولوی  درشهراصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین اکبریان در جلسه کمیته فنی آبفای استان اصفهان از اجرای طرح تقویت شبکه توزیع آب در بزرگراه شهیدچمران و خیابان مولوی و مناطق دارای افت فشار آب درشرایط اوج مصرف تابستان واقع در منطقه 4 آبفای شهر اصفهان خبر داد و گفت این طرح در مدت 9 ماه اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به این که بررسی و رفع مشکل افت فشار در شبکه توزیع آب مناطقی همچون خیابان مولوی و برخی از نقاط بزرگراه شهید چمران واقع در محدوده منطقه 4 آبفای شهر اصفهان در سنوات اخیر در دستور کار شرکت قرار داشته ،گفت: اقدامات متعددی در این زمینه انجام شده است وبر اساس مطالعات انجام گرفته ، بررسی های کارشناسی و تحلیل هیدرولیکی شبکه اقدامات مورد نیاز اولویت بندی گردیده و مورد تصویب شورای فنی شرکت آبفا قرار گرفت .

اکبریان با بیان این که برای اجرای این طرح حدود 7 کیلومتر لوله گذاری در قطرهای 250 تا 600 میلی متر در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این طرح با هزینه ای بالغ بر 500 میلیارد ریال در طی مدت 9 ماه اجرایی خواهد شد و مشکل دیرینه تامین فشار آب در مناطق یادشده را برطرف خواهد کرد.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان افزود: اجرای این طرح در 3 مرحله برنامه ریزی شده و اعتبار لازم برای آن از محل اعتبارات عمرانی و بخشی نیز از اعتبارات جاری شرکت تامین خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه