English

رییس کل دادگستری استان اصفهان خبرداد؛

افتتاح شعبه ۶۰ حل اختلاف ویژه حل اختلافات تجار و بازرگانان در اصفهان

رییس کل دادگستری استان اصفهان از افتتاح شعبه 60 حل اختلاف ویژه حل اختلافات تجار و بازرگانان در اصفهان خبرداد.

افتتاح شعبه 60 حل اختلاف ویژه حل اختلافات تجار و بازرگانان در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام‌ اسداله جعفری در آیین بزرگداشت روز شوراهای حل اختلاف ضمن تبریک این روز ، در خصوص افتتاح شعبه 60 حل اختلاف در اتاق بازرگانی استان اظهار کرد: دستگاه قضایی در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تجار، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران اقدامات خوبی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در دستور کار قرار داد.

وی تاسیس شوراهای حل اختلاف در سال 1381 را از تاسیسات با برکت دستگاه قضایی دانست و گفت: یکی از اهداف عالی در دستگاه قضایی حل اختلاف دعاوی از طریق میانجیگری و حضور معتمدان و ریش سفیدان به منظور گسترش فرهنگ صلح و سازش است چرا که ظرفیت‌های مذهبی و فرهنگی کشور آنچنان غنی است که می‌توان با بهره‌ گرفتن از آن میزان صلح و سازش در جامعه را به شکل چشم‌گیری افزایش داد و تمام تلاش‌ها در شوراهای حل اختلاف باید جهت ترویج این فرهنگ حسنه انجام شود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: یکی از این اقدامات، افتتاح شعبه 60 حل اختلاف در اتاق بازرگانی استان بود که در این شعب دعاوی بین تجار و بازرگانان به شکل تخصصی با هدف ایجاد صلح و سازش بررسی می شود.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در پایان افتتاح این شعبه حل اختلاف در اتاق بازرگانی را از حیث پیشگیری از ورود پرونده‌های تجار و بازرگانان به دادگستری و اتلاف وقت و هزینه آنها، گامی موثر دانست.

به گزارش موج؛ در پایان این مراسم از تنی چند از قضات و کارکنان برتر شورای حل اختلاف استان با اهدای لوح، تقدیر به‌عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه