English

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

نگاه همه مسئولان به واحدهای تولید باید حمایتی باشد

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت:نگاه همه مسئولان به واحدهای تولیدی باید نگاه حمایتی باشد.

 نگاه همه مسئولان به واحدهای تولید باید حمایتی باشد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام‌والمسلمین جعفری و رییس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان اصفهان در حاشیه بازدید شروع به‌کار مجدد واحد تولیدی کاشی نیلو اظهار داشت: کارخانه کاشی نیلو یکی از کارخانه‌های با قدمت بالا در استان به حساب می‌آید که به خاطر اختلافات سهام‌داران با مدیران شرکت، مدتی تعطیل شده بود.

وی افزود: با تلاش مسئولان استان و رفع موانع این کارخانه و حمایت‌های قضایی دادگستری مجددا به چرخه تولید بازگشت و حدود 200 کارگر در آن مشغول کار شدند.

عالی‌ترین مقام قوه قضاییه در استان علت بسیاری از تعطیلی‌ها در واحدهای تولیدی را اختلاف بین سهام‌داران و مدیران یا طلب‌کاران و مدیران دانست و تصریح کرد: بسیاری از شرکت‌هایی که در آستانه تعطیلی قرار می‌گیرند به خاطر اختلافاتی است که بین کارکنان، مدیران، سهام داران یا طلبکاران با یکدیگر به وجود آمده است و دستگاه قضایی با ورود به موضوع با نگاه حمایتی در جهت رفع اختلاف و موانع اقدام می‌نماید.

جعفری تاکید کرد: هر کدام از واحدهای تولیدی که با مشکلات این‌چنینی روبرو شود پرونده‌‌ آن‌ در شعب ویژه و خارج از نوبت و با سرعت بیشتر، رسیدگی و در خصوص برطرف شدن اختلافات تصمیم‌گیری خواهد شد تا هیچ واحد تولیدی به خاطر این گونه مشکلات از تولید باز نماند.

رییس کل دادگستری استان در پایان بیان داشت: نگاه همه مسئولان از جمله مسئولان مربوط به صدور مجوزها، بانک‌ها، اداره مالیات  و تامین اجتماعی و دستگاه‌های خدمات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز باید نگاهی حمایتی باشد و تولید در اولویت تصمیم‌گیری‌های همه قرار گیرد.

دادگستری اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه