English

رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

متهم متواری کثیرالشاکی در اصفهان دستگیر شد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با ورود جدی دستگاه قضایی و رصد مستمر عوامل مجموعه اطلاعاتی و انتظامی متهم متواری کثیرالشاکی استان دستگیر و روانه زندان شد.

متهم متواری کثیرالشاکی در اصفهان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری ضمن اعلام این خبر گفت: این فرد که طی چند سال اخیر در حوزه‌های قضایی استان و در برخی دیگر از حوزه‌های قضایی سطح کشور با ارتکاب جرائم مالی و... و نیز محکومیت‌های متعدد حقوقی نسبت به مالباختگان و طلبکاران بی‌شمار طی چند ماه اخیر متواری بود، در شهرستان اردستان شناسایی، دستگیر و جهت تحمل ادامه حبس کیفری خویش روانه زندان شد.

وی خاطرنشان کرد: نامبرده در طول حدود ۴،  ۵ سال اخیر افزون بر ۱۱۰۰  پرونده بیشتر در مقام خوانده یا متهم یا محکوم علیه به شعب قضایی استان تحمیل کرده که حدود دوسوم از این تعداد مربوط به حوزه قضایی اردستان بوده و در حال حاضر نیز ۴۵  پرونده جریانی در شعب اجرای احکام علیه وی مفتوح است.

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری افزود: متهم با ارتکاب انواع کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل و استفاده از سند مجعول و نیز محکومیت قطعی به انجام تعهدات، پرداخت وجوه و تأدیه و تحویل خودرو و سایر خسارات، جمعا به تأدیه مبلغ افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال محکوم شده که باید در حق طلبکاران یا مالباختگان پرداخت کند که تا کنون افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال از آن به نفع شکات یا طلبکاران وصول شده و باقیمانده تاکنون پرداخت نشده یا رضایت آنها تحصیل نشده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان تصریح کرد: اراده دستگاه قضایی استان برخورد قاطع و با سرعت لازم با چنین محکومین و مجرمینی است. دادگستری استان در استیفای حقوق طلبکاران و محکومان هیچ مسامحه‌ای نداشته و نخواهد داشت و برابر قانون و مقررات با مجرمان رفتار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه