English

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

دستگاه قضایی استان اصفهان باید یکی از فعال‌ترین اتاق فکر‌های قوه قضاییه شود

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی استان باید به یکی از فعال‌ترین اتاق فکر‌های قوه قضاییه تبدیل شود.

 دستگاه قضایی استان اصفهان باید یکی از فعال‌ترین اتاق فکر‌های قوه قضاییه شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری بیان کرد: امروز دشمنان ما برای اینکه بتوانند به باورها، اعتقادات و سپس به انقلاب و نظام ما ضربه بزنند، اطلاعات خود را در حوزه معرفت شناختی بالا برده است به همین دلیل است که جهاد تبیین به‌عنوان یک سپر ایمنی که می‌تواند از نفوذ و ضربه دشمن به باور مردم پیش‌گیری کند، اهمیت پیدا کرده است.

وی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان قضایی کشور با رهبر معظم انقلاب (مدظله) گفت: باید توجه‌ داشته باشیم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از هر یک از ما به عنوان یک مدیر چه می خواهند؟ و پاسخ به این سوال محور فعالیت‌های ما قرار گیرد.هنگامی که ما جایگاه و سمتی را با این اهمیت در اختیار داریم باید همه هم و غم خود را برای تحصیل رضایت خداوند به کار بسته حتی اگر مورد تقدیر و تشویق کسی قرار نگیریم.

رییس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به دستور مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص مسأله سلب اعتبار از اسناد غیررسمی گفت: دادگستری استان اصفهان در این خصوص باید کارهای زیادی انجام دهد. ظرفیت علمی  و اجرایی استان اصفهان بسیار بالاست. دستگاه قضایی استان باید به یکی از اتاق های فکر قوه قضاییه تبدیل شود و منبع پیشنهاد و تولید طرح و برنامه برای قوه قضاییه باشد.

نماینده قوه قضاییه در استان اصفهان در پایان بر حمایت و اجرای کامل مصوبات قرارگاه اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله) در استان، صیانت مدیران از کارکنان، اخلاق‌مداری در برخورد با مردم، تعامل سازنده و کارگشا با سایر نهادها و هدفمندتر شدن فعالیت‌های دستگاه قضایی استان در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، احیای حقوق عامه و  مبارزه با مفاسد اداری، اقتصادی، و اجتماعی به‌ویژه در مسأله آزادی‌های مشروع تاکید کرد و گفت: رهبری معظم، تکلیف همه مسئولان از جمله قوه قضاییه را متذکر شد و فرمود: هر گونه رفتاری که به نام آزادی، خلاف شرع مقدس و نامشروع باشد باید وفق شرع و قانون برخورد کرد البته باید برخوردها همراه با تدبیر و برنامه باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه