English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اعلام کرد؛

محدودیت های ترافیکی روز ۱۳ آبان در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی مقطعی در سطح شهر اصفهان و دیگر شهرستان های استان به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان خبر داد.

محدودیت های ترافیکی روز 13 آبان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم ویژه این روز پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت ترافیکی را به صورت مقطعی در اصفهان و شهرستان های استان برای تردد خودروها در مسیرهای منتهی به محل مراسم  اعمال می کند .

وی افزود: از ساعت 8 روز ۱۳ آبان ماه تا زمان پایان مراسم محدودیت هایی به صورت مقطعی  در مسیر های منتهی به میدان امام خمینی(ره) از سمت میدان امام حسین (ع)، استانداری و چهارراه شکرشکن اعمال و از تردد خودروها در این مسیرها جلوگیری می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشابه این محدودیت ترافیکی علاوه بر شهر اصفهان در مسیر های تعیین شده برای راهپیمایی و تجمع در تمامی شهرستان های استان نیز اعمال می شود که از رانندگان گرامی می خواهیم همانند همیشه با ماموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و از مسیر های جایگزین برای تردد خود استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه