English

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خبر داد؛

برگزاری مراسم یوم الله سـیزدهم آبان با شعار " نظم نو جهانی با نسل آرمانی" در شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: مراسم راهپیمایی یوم الله سـیزدهم آبان با شعار محوری "نظم نو جهانی با نسل آرمانی" در ۴ نقطه شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم یوم الله سـیزدهم آبان با شعار " نظم نو جهانی با نسل آرمانی" در شهرستان آران و بیدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزای موج اصفهان، علی‌اکبر رضایی از برگزاری آیین بزرگداشت سـیزدهم  آبان‌ماه، روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی با شعار "نظم نو جهانی با نسل آرمانی" و محوریت دفاع از مردم مظلوم فلسطین در ۴ نقطه شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: این آیین با حضور ائمه جمعه، روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی، دانش‌آموزان مدارس، دانشجویان و اقشار مختلف مردم از ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه ۱۳ آبان‌ماه در مصلی نمازجمعه آران‌و‌بیدگل برگزار و سخنران مراسم سردار گلپیچی از فرماندهان تیپ فاطمیون خواهند بود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در سفیدشهر ساعت ۹:۴۵ صبح از گلزار شهدای سفیدشهر به طرف یادمان شهدای گمنام، در شهر ابوزیدآباد ساعت ۱۱ صبح از پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی به طرف آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و در شهر نوش‌آباد ساعت ۱۰ صبح از کانون شهید ربانی‌زاده به طرف گلزار شهدای این شهر با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه