English

پیام تبریک فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت۱۳ آبان ماه

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، در پیامی ۱۳آبان، روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را تبریک گفت.

پیام تبریک فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت۱۳ آبان ماه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اکبر رضایی ضمن گرامیداشت۱۳آبان، روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با صدور پیامی، مردم ولایتمدار و شهید پرور این شهرستان را به حضور حداکثری و باشکوه در مراسم یوم الله سیزده آبان دعوت نمود.

وی در این پیام سیزدهم آبان را افتخار بزرگی از استکبارستیزی مردم فهمیده ایران ذکر کرد و گفت: مردم شریف ایران که هجمه به عزّت، استقلال و آزادی ایران اسلامی توسط استکبار جهانی را بر نمی تابند با تبعیّت از امام(ره) و حمایت از دانشجویان پیرو خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، برگ زرین دیگری را در صحنه حماسه‌های انقلابی خود رقم زدند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل سیزده آبان را یادآور حوادث مهمی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حذف مظاهر و نمادهای استکبار ذکر کرد و گفت: روز سیزده آبان یکی از آن یوم اللّه‌های به یادماندنی است که گرامیداشت آن، موجب انتقال درس‌ها و پیام‌های آن به نسل‌های آینده است و این رسالت همه انقلابیونی است که به تداوم خط انقلاب و فرهنگ مبارزه اعتقاد دارند.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره ۳۶هزار شهید دانش‌آموز کشور، ۲۱۰ شهید دانش‌آموز شهرستان و شهدای حرم مطهر احمد بن موسی(ع) شیراز اظهار داشت: دانش آموزان شهرستان آران و بیدگل با روحیّه اعتماد و خودباوری و با الهام گرفتن از رشادت‌های شهیدانی چون حسین فهمیده همواره در روند رشد و شکوفایی حرکت اسلامی و انقلابی جامعه نقش آفرینی کنند.

رضایی در این پیام آورده است: ملّت ایران یوم الله سیزده آبان را در حالی گرامی می دارد که با بصیرت و هوشیاری تمام در سایه هدایت‌های خردمندانه مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) توطئه فتنه‌ای که توسط آمریکا و ایادی داخلی آن طراحی و به اجرا درآمده بود خنثی نموده و آماده‌تر از همیشه برای دفاع از ارزشهای اسلامی وکیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه حضور دارند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در خاتمه این پیام از عموم مردم انقلابی شهرستان آران و بیدگل، به خصوص دانش آموزان و دانشجویان خواست با حضور وحدت‌بخش و دشمن‌شکن خود در مراسم یوم الله سیزده آبان،‌ با آرمان‌های بلند امام راحل، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تجدید بیعت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه