English

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت ۱۳ آبان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی ۱۳آبان روز دانش آموز را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت ۱۳ آبان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" را تبریک گفت.

کریم زارع در متن این پیام، سیزدهم آبان ماه را یادآور رویدادهای بسیار مهم، تاریخی و سرنوشت ساز برای ملت ایران در مسیر مبارزه با ظلم و استکبار خواند.

متن پیام به شرح زیر است:

۱۳ آبان، روزی است که حوادث بزرگ و سرنوشت سازی از تاریخ ملت ایران در آن به ثبت رسیده؛ از تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که امام خمینی(ره) از این اتفاقات به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند؛ که به‌عنوان سه حادثه مهم در تقویم تاریخ کشورمان نقش بسته است.

فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌ های جوانان و دانش آموزان، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری آن نقش بسزایی داشته که در تثبیت و تداوم آن نیز دارای نقش محوری بوده است، این جوانان پس از انقلاب ‌در طول جنگ تحمیلی برای دفاع  از کیان اسلام جنگیدند و هزاران شهید، مفقود الاثر، جانباز و آزاده را در این راه تقدیم دفاع از وطن کردند.

توجه جدی به دانش آموزان و فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت همه جانبه‌ آنان تضمینی برای پیشرفت انقلاب اسلامی و تحقق اهداف آن است و بدون همراهی آنان دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی امکان پذیر نخواهد بود.

لذا بر خود لازم دانسته این روز بزرگ را که تبلور بینش، آگاهی و پیشگامی دانش‌آموزان در عرصه‌ مبارزه با استکبار و بیدارگری است، تبریک گویم. همچنین از مردم شهیدپرور اصفهان به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز دعوت می کنم با حضور شکوهمند، وحدت‌بخش و دشمن‌شکن خود در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، مردم خدا جو و استکبار ستیز را به میدان مبارزه با مظهر استکبار فراخوانده تا رسالت دینی و ملی خود را به انجام برسانیم.

کریم زارع

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه